زاکانی قول‌هایی که داد را فراموش نکند

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: مسئولین زمانی که می‌خواهند رای بگیرند، حرف‌های قشنگ می‌زنند که روی کاغذ قشنگ است اماکم کم یادشان می‌رود چه قول‌هایی دادند و چه حرف‌های زدند. فلسفه وجود نمایندگان مردم و شورای شهر این است که نباید اجازه دهند مدیران و شهرداران از برنامه‌ای که داده‌اند منحرف شوند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی اقراریان در جلسه امروز (سه شنبه) شورای شهر تهران تذکر خود ضمن تشکر از اقدامات و تلاش‌های شده از سوی شهردار تهران در چند هفته گذشته اظهار کرد: این اقدامات قابل تقدیر است و همانطور که شهردار تهران در برنامه‌های خود به شورا اعلام کرد انتظار داریم بنا بر این برنامه‌ها حرکت کند و دیگر از منظر راهبردی به اجرای برنامه‌ها عنایت داشته باشند.

وی ادامه داد: ما بحث برنامه بودجه ۱۴۰۱ را خواهیم داشت و در همین راستا نکته‌ای را به آقای زاکانی تذکر می‌دهم که درباره برنامه‌ای است که در ابتدای حضور خود ارائه کرد. وی احکام مدیران خود را یک ساله صادر و این به منزله این بود که هیچ عقد اخوتی با هیچکس ندارد و به عنوان شهردار انقلابی تلاش می‌کند تا منافع شهر را دنبال کند، شورای اسلامی شهر نیز متقابلاً بر اساس برنامه او رأی اعتماد داد.

عضو شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه در این برنامه واقعیت‌هایی از شهر ارائه شد گفت: شهردار تصویر کلان تهران در ۱۴۰۴ را ترسیم و الزامات تحول مدیریتی را مطرح کرد که بر همین اساس نیز توسط اعضای شورا انتخاب شد.

وی تاکید کرد: در آن مقطع برنامه‌ها در حد راهبرد ارائه شد و به او تذکر می‌دهم ناظر به برنامه‌ای که به شورا ارائه شده است باشد. باید راهبردها را به برنامه منتقل و وارد حل مسائل شویم. درست است که از زمان مسئولیت زاکانی چند ماهی نگذشته و باید به او فرصت دهیم اما این موضوع در نظر باشد که در این فرصت کوتاه دوره گذار، برنامه‌های شهردار باید ناظر به سندی باشد که به شورا ارائه شده است.

اقراریان خطر نشان کرد: مسئولین زمانی که می‌خواهند رأی بگیرند، حرف‌های قشنگ می‌زنند که روی کاغذ قشنگ است و کم کم یادشان می‌رود چه قول‌هایی دادند و چه حرف‌هایی زده‌اند. فلسفه وجود نمایندگان مردم و شورای اسلامی شهر این است که نباید اجازه دهند مدیران و شهرداران از برنامه‌ای که داده‌اند منحرف شوند. البته الان قضاوت نمی‌کنیم و حتماً زاکانی و همکارانش تلاش می‌کنند برنامه‌ای را که ارائه کردند، اجرا کنند.

کد خبر 532685

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.