زنیت به دنبال خود نمایی در تورین؛ سردار غرق در حاشیه

دور برگشت و هفته چهارم لیگ قهرمانان اروپا از امشب استارت می‌خورد و در یکی از بازی های مهم زنیت با سردار آزمون به مهمانی تیم یوونتوس ایتالیا می‌رود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، بعد از دو هفته، امشب _سه شنبه ۱۱ آبان ماه _ دور برگشت و هفته چهارم لیگ قهرمانان اروپا استارت می‌خورد که تیم‌های گروه چهار تا هشت قرار است رو در روی هم صف آرایی کنند.

گروه E؛ بارسا با مربی موقت در کیف

در این گروه هر دو بازی به صورت همزمان انجام می‌شود. از ساعت ۲۳:۳۰ دقیقه، بارسلونا در کیف اوکراین با دینامو رو به رو می‌شود و بایرن مونیخ هم در آلیانز مونیخ از بنفیکا پذیرایی می‌کند. مسابقه اولی را "اوویدو هاتگان" رومانیایی قضاوت می‌کند و جدال باواریایی‌ها را "سیمون مارسینیاک" لهستانی سوت خواهد زد. آبی اناری‌ها که با شکست برابر وایکانو در لیگ، بالاخره سرمربی خود کومان را اخراج کردند، در حال مذاکره با ژاوی برای مربیگری در این تیم هستند. آنها به طور موقت فعلاً سرخی بارخوان را روی کار آورده‌اند و در این هفته لالیگا برابر آلاوز در خانه تن به تساوی یک بر یک دادند. کاتالان‌ها که بازی رفت را با تک گل پی که از دینامو برده‌اند، سخت در تلاش هستند تا شرایط خوبی در جدول پیدا کنند و به کورس صعود برگردند.

در دیگر بازی این گروه؛ بایرن مونیخ که چند روز پیش در جام حذفی فصل جدید آلمان با ارائه یک نمایش ضعیف در عین ناباوری پنج گل از گلادباخ خورد و حذف شد؛ امید زیادی به گذشتن از سد تیم ژورژ ژسوس دارد. این در حالی است که دیدار رفت هم چهار بر صفر به سود تیم ناگلزمن تمام شد. بایرن ۹ امتیاز؛ بنفیکا چهار، بارسلونا سه و دینامو هم یک امتیازی هستند.

گروه F؛ تیم سولسشر در اروپا همچنان می‌درخشد؟

از ساعت ۲۳:۳۰ دقیقه منچستر یونایتد در ورزشگاه "گوئیس" برگامو به مهمانی تیم آتالانتا می‌رود. قاضی میدان "اسلاوکو وینچیچ" خواهد بود. شیاطین سرخ در بازی رفت، یک نمایش بی نظیر اجرا کردند و در تئاتر رویاها پیروزی ارزشمند سه بر دو را بدست آوردند. پس از این برد بود که مقابل لیورپول بی رحم کلوپ با پنج گل در خانه خود تحقیر شدند تا فشارها روی سولسشر زیاد شود و او در آستانه اخراج قرار بگیرد. گلیزرها (مالکان آمریکایی منچستر) به سرمربی خود وعده دادند که اگر تاتنهام را شکست دهد می‌ماند. قرمزها این هفته با درخشش کریس رونالدو سه گل به تیم لندنی زدند تا سرمربی نروژی از اخراج در امان باشد و در عوض، نونو از هدایت تاتنهام برکنار شود. یونایتد که در جزیره چندان روی فرم نیست؛ در اروپا با شش امتیاز صدرنشین است.

در دیگر دیدار این گروه، دو تیم نه چندان قدرتمند ویارئال و یانگ بویز سوئیس به مصاف هم می‌روند. هرکدام از این دو تیم یک برد دشت کرده‌اند. اسپانیایی‌ها که امشب در ورزشگاه "دلا سرمیکا" میزبان هستند؛ دیدار رفت را با برتری چهار بر یک پشت سر گذاشته‌اند و حالا با چهار امتیاز پشت سر آتالانتا در رده سوم هسنتد و سوئیسی‌ها هم که تنها پیروزی آن‌ها برابر تیم یونایتد رقم خورده است با سه امتیاز فعلاً چهارم‌اند.

گروه G؛ سالزبورگ دور از انتظار

در این گروه، سالزبورگ که در لیگ اتریش، بالاتر از اشتورم گراتس صدرنشین است، در لیگ قهرمانان اروپا هم با هفت امتیاز رتبه اول را در اختیار دارد. آنها از ساعت ۲۱:۱۵ دقیقه با قضاوت "آرتور دیاز" پرتغالی مهمان وولفسبورگ آلمان هستند. نماینده اتریش در حالی با هفت امتیاز اول است که در ۱۲ بازی اخیرش باختی تجربه نکرده است. سبز فسفوری های آلمانی هم با ۱۶ امتیاز در لیگ آلمان هفتم هستند و با بایرن صدر جدولی ۹ امتیاز فاصله دارند، در اروپا هم با ۲ امتیاز کماکان شانس صعود دارند. ضمن اینکه بازی رفت دو تیم سه بر یک به سود سالزبورگ تمام شده است.

در دیگر دیدار این گروه سویا که متخصص لیگ اروپا است و در آن رقابت‌ها چندین قهرمانی کسب کرده، میزبان لیل فرانسه است. قضاوت این بازی برعهده "استوان کوواکس" رومانیایی است. تیم اسپانیایی این فصل تحت هدایت لوپتگی در اسپانیا عالی بوده و با ۲۴ امتیاز رده سوم لالیگا قرار گرفته و با صدر فقط یک امتیاز فاصله دارد. آندلسی‌ها دیدار رفت با لیل مساوی کرده‌اند. لیل هم که قهرمان فصل پیش لوشامپیونای فرانسه است؛ در اروپا آن اقتدار لازم را ندارد. سویا سه و لیل سه امتیاز دارند.

گروه H؛ یووه فقط روی اروپا تمرکز کرده است

یوونتوس از ساعت ۲۳:۳۰ دقیقه در ورزشگاه خانگی خودش به مصاف زنیت روسیه می‌رود. سوت شروع این بازی توسط "آلخاندرو هرناندز هرناندز" اسپانیایی به صدا در می‌آید. تیم یووه این فصل در لیگ ایتالیا فراز و نشیب‌های زیادی داشته و دور از انتظار نتیجه گرفته است. این تیم ۳۶ بار در مجموع و ۹ بار پشت سر هم جام قهرمانی لیگ داخلی را فتح کرده، اما امسال از ۱۱ بازی، ۱۵ امتیاز گرفته و در رده نهم ایستاده و اختلافش با ناپولی صدر جدولی ۱۶ امتیاز است‌. بانوی پیر اما در لیگ قهرمانان متفاوت بوده است، شاگردان مکس الگری با کسب سه برد پیاپی صدرنشین گروه هستند. حریف آنها زنیت است که با ۲۹ امتیاز بالاتر از لوکوموتیو مسکو در رده اول لیگ روسیه قرار دارد. از هفته‌ی پیش تا الان مشکلات عجیب و شخصی‌ای که برای سردار آزمون مهاجم ایرانی روس‌ها به وجود آمده، تمرکز او را به هم زده و باید دید سردار مثل بازی رفت که یک بر صفر باختند، کار را از روی نیمکت شروع می‌کند یا اینکه فیکس خواهد بود؟

در دیگر بازی این گروه چلسی شش امتیازی و رده دومی که این روزها با توخل آلمانی حال و روز خوبی دارد و صدرنشین قاطع لیگ جزیره است؛ با قضاوت "فلیکس بریخ" آلمانی به مصاف میزبانش مالموی سوئد می‌رود که امتیازی ندارد و با تفاضل گل منفی ۱۱ در رتبه آخر جای گرفته و عملاً امیدی به صعود ندارد.

کد خبر 532617

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.