عصرانه خبری شهرهای ایران در دهم آبان ماه

در این بسته خبری از اولویت‌های شهرداری خرمشهر تا آمادگی شهرداری اردبیل برای واگذاری زمین و اجرای ۳۱۰۰۰ مترمربع عملیات روکش آسفالت در قدس را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود که در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

لزوم توجه مضاعف به پدافند غیر عامل در پروژه‌های شهرداری‌ها

مهدی جمالی نژاد، معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور گفت: نیازمند توجه مضاعف به پدافند غیر عامل به عنوان یک موضوع اصلی و اساسی در طرح‌ها و پروژه‌ها در بیش از ۱۴۰۰ شهرداری و سازمان‌های تابعه در شهرهای بزرگ و شوراهای اسلامی شهرها هستیم.

پاکسازی ورودی‌های شهر زرند

جواد مهدوی، مسئول واحد نقلیه و خدمات موتوری شهرداری زرند از عملیات تسطیح و پاکسازی نخاله‌های ورودی شهر از سمت مسکن مهر خبر داد و گفت: هدف از اجرای این طرح ساماندهی و پاکیزه سازی ورودی‌های شهر است.

اجرای ۳۱۰۰۰ مترمربع عملیات روکش آسفالت در قدس

محمدرضا اسدی، مدیر منطقه یک شهرداری قدس با اشاره به تداوم طرح ساماندهی معابر، از اجرای ۳۱ هزار مترمربع عملیات روکش آسفالت معابر این منطقه در ۶ ماهه نخست سال جاری خبر داد.

پرداخت حقوق معوقه کارگران شهرداری خرمشهر

عبدالامیر کمایی، شهردار خرمشهر گفت: کارگران این شهرداری پس از ۶ ماه انتظار ۲ ماه حقوق معوقه خود را دریافت کردند.

اختصاص اعتبار به شهرداری‌های استان ایلام برای خرید قیر

احمد کرمی، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام گفت: ۶۴۰ میلیارد ریال از محل کمک‌های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور برای خرید قیر به شهرداری‌های استان اختصاص یافت.

چالش جذب نیرو در آتش نشانی اردل

محمد نصیری، مسئول آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اردل گفت: شرایط مالی اجازه جذب نیرو نمی‌دهد.

انضباط مالی، اداری و مسئولیت پذیری از اولویت‌های شهرداری خرمشهر است

عبدالامیر کمایی، شهردار خرمشهر، انضباط مالی، اداری و مسئولیت پذیری را از اولویت‌های کاری بر شمرد و خاطر نشان کرد: هر کسی مسئولیت را پذیرفته باید در قبال مسئولیت خود پاسخگو باشد و هیچ کم کاری قابل پذیرش نیست.

راه‌اندازی خط تفکیک و پردازش زباله در بیرجند

محمد محمد زاده، معاون خدمات شهری شهردار بیرجند گفت: خط تفکیک زباله در مقصد در سایت پسماند بیرجند طی ماه جاری راه‌اندازی می‌شود.

آمادگی شهرداری اردبیل برای واگذاری زمین جهت توسعه اماکن ورزشی

محمود صفری، شهردار اردبیل گفت: این مجموعه آمادگی دارد تا نسبت به واگذاری زمین به سرمایه‌گذاران بخش خصوصی با هدف توسعه اماکن ورزشی اقدام کند.

فراهم سازی زیرساخت‌های لازم برگزاری جشنواره تئاتر خیابانی مریوان

بهمن مرادنیا، استاندار کردستان گفت: دستگاه‌های متولی، زیرساخت‌های لازم برای برگزاری هرچه بهتر جشنواره تئاتر خیابانی مریوان به ویژه در دریاچه زریبار این شهر فراهم کنند.

کد خبر 532588

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.