"محمدعلی مرادیان" مدیرکل دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی فرهنگی شد

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی محمدعلی مرادیان را به عنوان مدیرکل دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی فرهنگی و کتابخوانی این وزارتخانه منصوب کرد.

به گزارش ایمنا و به نقل از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکم محمد مهدی اسماعیلی خطاب به محمدعلی مرادیان آمده است: نظر به شایستگی و آشنایی جنابعالی با حوزه کتاب و موضوعات مرتبط با آن و بنا به پیشنهاد معاون محترم امور فرهنگی به موجب این حکم به سمت مدیر کل دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی فرهنگی و کتابخوانی منصوب می‌شوید.

وی در حکم ابراز امیدواری کرده است با بهره‌مندی از تجارب و آرای صاحب نظران و انگیزه و روحیه متعهدانه همکاران آن دفتر در پیشبرد اهداف فرهنگی نظام مقدس جمهوری اسلامی موفق و موید باشید.

وزیر فرهنگ، بازخوانی فعالیت‌ها در جهت انطباق با مأموریت‌ها و نیز توجه به اقتضائات جامعه نشر و نیازهای مخاطبان کتاب به منظور تدوین راهبرد پژوهش‌های کاربردی و مطالعات مرتبط از مهم‌ترین وظایف مرادیان دانسته است.

از سوابق اجرایی محمدعلی مرادیان می‌توان به عضو هیئت مدیره شرکت چاپ و نشر بین‌الملل سازمان تبلیغات اسلامی، مسئول دبیرخانه دائمی جایزه جهانی فلسطین و عضو شورای سیاست‌گذاری و دبیر اجرایی جایزه ادبی شهید سید علی اندرزگو اشاره کرد.

پیش از این ابراهیم حیدری عهده دار این مسئولیت در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بود.

کد خبر 532578

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.