اجرای ۴ پروژه برای دفع آبهای سطحی شهر

مدیر منطقه دو شهرداری اهواز گفت: در مجموع برای دفع آب‌های سطحی منطقه دو ، چهار پروژه به طول پنج کیلومتر در حال انجام و تا ۱۰ روز آینده تکمیل می‌شود.

محمد سعید حردانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در سال‌های قبل پس از هر بارش شاهد آب گرفتگی معابر در محله کیان‌شهر بودیم و این آب‌گرفتی گاهی یک الی دو ماه به طول می‌انجامید، با دستور شهردار اهواز محله‌ها و نقاط آبگیر شناسایی و در مجموع بیش از پنج کیلومتر لوله گذاری و دفع آب‌های سطحی منطقه دو در حال انجام است.

وی افزود: با بررسی‌ها و مشاوره‌های انجام شده پروژه دفع آب‌های سطحی کیان شهر به طول ۲۱۰۰ متر با هزینه نزدیک به ۱۴ میلیارد ریال از چهار ماه پیش کلید خورده است.

شهردار منطقه دو اهواز تصریح کرد: این پروژه خیابان‌های لاله، لادن، رز و مریم را در بر می‌گیرد، با تکمیل این پروژه نزدیک به ۷۵ درصد از مشکلات آب‌گرفتی ناشی از آب‌های سطحی کیان شهر رفع خواهد شد.

وی ادامه داد: در راستای دفع آب‌های سطحی منطقه دو اهواز پروژه‌های خیابان‌های رز و بلوار ارتش به صورت ثقلی و طول ۱۲۰۰ متر و لوله گذاری خیابان‌های لاله و لادن به طول ۱۳۰۰ متر همچنین پروژه خیابان الحدید تا بلوار سوداگر به طول ۵۴۰ متر در حال اجرا است.

حردانی تاکید کرد: با تکمیل پروژه بلوار سوداگر ظرف ۱۰ روز آینده، آب‌های سطحی کیان شهر به کانال سلمان به صورت تحت فشار هدایت می‌شود که این امید را داریم که با شروع بارش‌ها در منطقه کیان‌شهر مشکل دفع آب‌های سطحی نداشته باشیم.

کد خبر 532557

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.