قطار مسافربری مرد تبریزی را له کرد

فرار از صحنه قتل مادر با حمله خونین به همسایه‌ها، همسرکشی فجیع در سنقر، دختری در مرداب سیاه، واژگونی کامیون بنز در محور نائین به اردستان، قطار مسافربری مرد تبریزی را له کرد، چاقوچاقو کردن جوان کرمانی، اعترافات هولناک شبح زنان قم را در بسته خبری ایمنا بخوانید:

به گزارش خبرنگار ایمنا، وحید شادی‌نیا سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی اظهار کرد: صبح امروز دوشنبه ۱۰ آبان، گزارش این حادثه در پلیس راه تبریز - آذرشهر در محدوده روستای ینگی کندی به اورژانس اطلاع داده شد.

وی افزود: این عابر پیاده یک مرد ۵۰ ساله بود که در اثر برخورد با قطار در این محدوده جان باخت. فوت این فرد در محل حادثه تأیید شده است.

فرار از صحنه قتل مادر با حمله خونین به همسایه‌ها

سرهنگ امیر مختاری فرمانده انتظامی شهرستان اراک اظهار کرد: پسر جوانی که مادرش را در یکی از خیابان‌های شهر اراک به قتل رسانده بود، در حین فرار با اقدام مأموران انتظامی شهرستان اراک دستگیر شد.

وی ادامه داد: صبح امروز گزارشی از درگیری فردی با همسایگانش در یکی از محله‌های شهرستان اراک به پلیس اعلام شد و بلافاصله تیمی از مأموران کلانتری ۱۱ شهرستان برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

مختاری فرمانده انتظامی شهرستان اراک تصریح کرد: با حضور تیم انتظامی در محل مشخص شد که پسر جوان ۳۰ ساله‌ای در منزلشان با مادرش درگیر شده و بعد از مجروح کردن او، به قصد فرار به سمت همسایگانی که با شنیدن سروصدا در محل جمع شده بودند، حمله‌ور می‌شود.

وی افزود: بلافاصله این فرد با سرعت عمل پلیس تحت کنترل قرار گرفت و دستگیر شد و در تحقیقات مقدماتی انجام شده مشخص شد که او به دلیل اختلافات خانوادگی با مادرش درگیر شده و با ضربات چاقو او را به قتل رسانیده است. فرد دستگیر شده، با

همسرکشی فجیع در سنقر

بنی‌عامریان، بازپرس ویژه قتل شهرستان سنقر و کلیایی در خصوص جزئیات این حادثه اظهار کرد: در جریان کشته شدن خانمی جوان به دست همسر خود در یکی از روستاهای شهرستان سنقر و کلیایی که ساعت پنج صبح امروز حادثه‌ساز شد، شخصاً در محل حضور پیدا کرده و ابعاد حادثه مورد بررسی قرار گرفت.

وی ادامه داد: بعد از بررسی‌های انجام گرفته و شناسایی ضارب، با صدور حکم قضائی مبنی بر شناسایی و دستگیری فرد قاتل در دستور کار پلیس قرار گرفت. کمتر از یک ساعت قاتل دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

بنی‌عامریان خاطرنشان کرد: قاتل همسر خود را با ضربات جسم سخت به قتل رسانده و علت اصلی قتل اختلافات خانوادگی بوده است.

دختری در مرداب سیاه

دختر ۲۸ ساله در حالی که اشک حسرت و ندامت از چشمانش سرازیر بود به مشاور و مددکار اجتماعی کلانتری شفای مشهد گفت من در خانواده‌ای متولد شده و رشد کردم که از لحاظ موقعیت اجتماعی، مالی و فرهنگی در وضعیت متوسطی قرار داشتیم. پدرم مردی پرخاشگر و متعصب بود و رفتارهای مرا به شدت کنترل می‌کرد به گونه‌ای که من همواره از کمبود عاطفه و محبت رنج می‌بردم اما خودم را با درس و مدرسه سرگرم کرده و هیچ‌گاه با هیچ پسری ارتباط نامتعارف نداشتم.

وی ادامه داد: پس از کسب مدرک کارشناسی ارشد در یک شرکت خصوصی مشغول به کار شدم و روزهای آرامی را می‌گذراندم تا این که یک روز از سر کنجکاوی وارد یکی از سایت‌های همسریابی شده و در آن با پسری آشنا شدم که خود را همچون من دارای تحصیلات عالیه معرفی می‌کرد. ارتباط تلفنی من و کاوه در حالی ادامه یافت که مدتی بعد به اصرار او یکدیگر را در کافی‌شاپ ملاقات کردیم. کاوه مدعی بود عاشقم شده و قصد ازدواج با مرا دارد پس از ملاقات حضوری با کاوه من نیز به او علاقه‌مند شدم. هر چه می‌گذشت وابستگی‌ام به او بیشتر می‌شد تا این که کاوه این حقیقت را فاش کرد که متأهل است و دو فرزند دارد.

او گفت به من علاقه‌مند است و همسرش هیچ مشکلی ندارد تا مرا به عقد موقت خودش درآورد. با شنیدن این حرف‌ها تصمیم به جدایی گرفتم اما او با گریه و زاری التماس می‌کرد که طاقت این فراق را ندارد. او گفت ما شاید نتوانیم با هم ازدواج کنیم اما می‌توانیم دوستان خوبی برای هم باقی بمانیم. کاوه گفت تو می‌توانی صمیمی‌ترین دوست همسرم باشی! خلاصه مدتی بعد زنی با من تماس گرفت و خود را همسر کاوه معرفی کرد. او گفت می‌خواهد با من رابطه دوستانه‌ای داشته باشد و من را به منزلش دعوت کرد. من به شرطی پذیرفتم که به خانه‌اش بروم که کاوه آن جا حضور نداشته باشد، همسر کاوه نیز قول داد که هیچ مردی در منزلشان حضور نداشته باشد.

من نیز هدیه‌ای تهیه کرده و به آدرس اعلامی از سوی همسر کاوه رفتم اما وقتی وارد آپارتمان شدم در کمال ناباوری کاوه را آنجا دیدم. ساعتی بعد وقتی نوشیدنی را که همسر کاوه برایم آورده بود، خوردم از حال رفتم و… بعد از آن ماجرا کاوه با تهدید لفظی و پیامکی باز هم مرا به آن خانه شوم کشاند و از من در حالی سو استفاده کرد که آن زن جوان هم در خانه حضور داشت.

از طرفی کاوه تلفن همراه من را هک کرده و به تمام عکس‌ها، شماره تماس‌ها و اطلاعات شخصی‌ام دسترسی پیدا کرده است. او مدام مرا تهدید می‌کند که اگر به خواسته‌های شیطانی‌اش تن ندهم عکس‌های شخصی‌ام را منتشر می‌کند و آبرویم را نزد خانواده‌ام خواهد برد. از سوی دیگر او با سوءاستفاده از شماره تلفن‌های داخل گوشی‌ام، با تعدادی از دوستانم ارتباط برقرار کرده و سعی در اغفال آنان نیز دارد. نمی‌دانم چگونه از این منجلاب رهایی پیدا کنم بنابراین به کلانتری آمدم.

با راهنمایی و تدابیر سرگرد امارلو رئیس کلانتری شفا، دختر جوان و پدرش در دایره اجتماعی کلانتری حضور یافته و طی جلسه‌ای مشترک با رئیس دایره اطلاعات، مشکلات دختر جوان ریشه‌یابی شد و مورد تجزیه و تحلیل روان‌شناختی و سپس حقوقی و قضائی قرار گرفت و چگونگی انجام اقدامات قانونی پیش رو بررسی شد و در نهایت با شکایت دختر جوان از کاوه، دستگیری وی در دستور کار مأموران دایره اطلاعات کلانتری قرار گرفت.

واژگونی کامیون بنز در محور نائین به اردستان

عباس عابدی سخنگوی اورژانس اصفهان اظهار کرد: حادثه برخورد سمند و خاور درپی واژگونی کامیون بنز در ساعت ۰۰:۰۳ بامداد امروز در محور نائین به اردستان ۱۰ کیلومتری ظفرقند به اورژانس اصفهان گزارش شد.

وی افزود: بلافاصله دو آمبولانس ۱۱۵ و یک کد هلال‌احمر برای امدادرسانی به این حادثه اعزام شدند.

سخنگوی اورژانس اصفهان در این حادثه پنج سرنشین شامل چهار مرد ۳۰ تا ۴۰ ساله و یک کودک ۹ ساله مصدوم شدند که مصدومان برای اقدامات درمانی بیشتر به بیمارستان شهید بهشتی اردستان منتقل شدند. متأسفانه این حادثه دو فوت شده خانم و آقا داشت.

چاقوچاقو کردن جوان کرمانی

سردار عباسعلی بهدانی فرد فرمانده انتظامی استان یزد اظهار کرد: مجرم فراری که در سال ۸۷ در یک درگیری با سلاح سرد جوانی را در استان کرمان به قتل رسانده بوده بعد از ۱۳ سال در استان یزد شناسایی و دستگیر شد.

وی صبح امروز ۱۰ آبان‌ماه، تصریح کرد: با توجه به حضور مشکوک فردی در یکی از محلات شهر یزد بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان یزد ادامه داد: مأموران اداره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی استان یزد با کار اطلاعاتی متوجه شدند این فرد در سال ۸۷ در یک درگیری با سلاح سرد در یکی از شهرستان‌های استان کرمان جوانی را به قتل رسانده و متواری شده است. مأموران پس از اخذ مجوز قضائی، طی اقدامی غافلگیرانه متهم را در مخفیگاهش دستگیر و او نیز در بازجویی‌های پلیسی به قتل در ۱۳ سال قبل اعتراف کرد.

وی افزود: با بیان این‌که استان یزد برای تمام مخلان نظم امنیت عمومی ناامن است و مأموران انتظامی در این استان مانع جولان هرگونه مجرمی می‌شوند، خاطرنشان کرد: همکاری شهروندان با پلیس یکی از مهمترین عوامل کشف به موقع جرایم و شناسایی مجرمین است.

اعترافات هولناک شبح زنان قم

سارق سابقه‌دار که با شگرد بیهوش کردن، از طعمه‌هایش سرقت می‌کرد دستگیر شد. رسیدگی به این پرونده با دستگیری متهم توسط پلیس آگاهی استان قم آغاز شد و مأموران در جریان تحقیقات خود دریافتند که متهم با تعارف شربت نذری طعمه‌های خود را بیهوش کرده و اموال آنها را سرقت می‌کرد.

به گفته سرهنگ میکائیل قهرمانپور رئیس پلیس آگاهی، متهم سوژه‌های خود را از بین افراد متدین و در اطراف حرم مطهر فاطمه معصومه (س) انتخاب کرده و با اصرار شربت به اصطلاح نذری را که با انواع قرص‌های خواب‌آور آلوده کرده بود به آنها می‌خوراند. سارق ۴۰ ساله و مرد است که سابقه سرقت نیز در پرونده خود دارد. مقادیری طلا و چند میلیون تومان از شاکیان به سرقت رفته است.

اسماعیلیان بازپرس شعبه ۵ دادسرای عمومی و انقلاب استان قم با اشاره به مسافرت متهم به برخی از استان‌های جنوبی و شرقی کشور گفت: امکان سرقت دراستان‌های دیگر از سوی متهم وجود دارد، بنابراین از رسانه‌ها خواسته شده چهره او را نشان دهد. شاکیان احتمالی در استان قم و دیگر استان‌ها می‌توانند به پلیس آگاهی محل اقامت خود مراجعه و طرح شکایت کنند.

کد خبر 532552

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.