شهروندسپاری ۳۲ خدمت در سامانه «اصفهان نما»

مدیر شهرسازی الکترونیک شهرداری اصفهان گفت: خدمات شهروند سپاری شهرداری اصفهان شامل ۳۲ خدمت است که هشت خدمت آن تخصصی مهندسان و ۲۴ عنوان هم برای شهروندان کاربرد دارد.

امید علی اصغری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: رویکرد سامانه شهروند سپاری، خدمات غیرحضوری و برخط بوده و تلاش شده حضور مردم در شهرداری مناطق به کمترین حد ممکن برسد. این سامانه قابلیت رصد و پیگیری در هر مرحله را دارد.

وی با بیان اینکه تمام خدمات شهروند سپاری شهرداری اصفهان شامل ۳۲ خدمت است که هشت خدمت تخصصی مهندسان و ۲۴ عنوان هم برای شهروندان کاربرد دارد، افزود: سامانه پاسخگویی آنلاین نیز طراحی شده که ۲۴ ساعته پاسخگوی شهروندان است، همچنین فیلم‌های آموزشی نیز تهیه شده که نحوه‌ی کار با سامانه را آموزش می‌دهد.

مدیر شهرسازی الکترونیک شهرداری اصفهان با بیان اینکه مهندسان از طریق سامانه درخواست‌ها (کسر سهمیه) را ثبت می‌کنند و حضورشان در معاونت شهرسازی شهرداری لازم نیست، تصریح کرد: درصدد هستیم گزارش مراحل کار نیز در سامانه بارگذاری شود؛ البته این قابلیت در مرحله بارگذاری سیستم الکترونیکی روی سامانه است؛ این امر حضور مهندسان در شهرداری مناطق و معاونت شهرسازی را بسیار کاهش می‌دهد.

کد خبر 532532

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.