اخراج نونو از سرمربیگری تاتنهام

سرمربی پرتغالی تیم تاتنهام پس از نمایش‌های ضعیف تیمش از سمت خود برکنار شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از گل، باخت سه بر صفر در خانه مقابل منچستریونایتد آخرین سنگر برای نونو اسپریتو بود و نهایتاً این مربی به دلیل عملکرد ضعیف بر روی نیمکت تیم لندنی از کار خود برکنار شد تا یکی از داغ‌ترین گزینه‌های جابه‌جایی در میان مربیان در رأس اهداف تاتنهام قرار گیرد.

اعلامیه‌ای در وب سایت تاتنهام منتشر شد که تأیید کرد نونو به همراه کادر مربیگری یان کاترو، روی باربوسا و آنتونیو دیاس از وظایف خود برکنار شده‌اند. فابیو پاراتیچی، مدیر ورزشی اسپرز که مانند نونو از تابستان در این باشگاه حضور دارد، گفت: می‌دانم نونو و کادر مربیگری‌اش چقدر می‌خواستند موفق شوند و متأسفم که مجبور شدیم این تصمیم را بگیریم. نونو یک جنتلمن واقعی است و همیشه از او در اینجا استقبال خواهد شد. ما باید از او و کادر مربیگری‌اش تشکر کنیم و برای آن‌ها در آینده آرزوی موفقیت کنیم.

نونو به عنوان سرمربی تاتنهام تنها در ۱۷ بازی به عنوان سرمربی حضور داشت که در تمام رقابت‌ها ۹ برد، یک تساوی و هفت باخت ثبت کرد. پنج تا از این شکست‌ها در لیگ برتر رخ داد و کریستال پالاس، چلسی، آرسنال و وستهم علاوه بر یونایتد، تیم‌هایی بودند که از سد سفیدپوشان لندن گذشتند.

پیش از این نقل شده بود که باشگاه تاتنهام در زمان تصمیم‌گیری برای جذب نونو روی گزینه‌های دیگر نیز تمرکز داشته. جنارو گتوزو، پائولو فونسکا و سرمربی سابق اینتر، آنتونیو کونته که قبلاً در انگلیس در چلسی مربیگری می‌کرد، گزینه‌های مدنظر این تیم بوده‌اند. با توجه به اخراج سرمربی تاتنهام، دور از انتظار نیست که این باشگاه برای جذب کونته سریعاً اقدام کند و اجازه ندهد تیم منچستریونایتد در جدال برای جذب این مربی پیروز شود.

کد خبر 532526

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.