هیچ تیمی حاشیه امنیت ندارد

سرمربی تیم بسکتبال ذوب آهن گفت: همه بازی‌ها برای ما اهمیت دارد، هیچ تیمی حاشیه امنیت ندارد و این موضوع نشان دهنده اهمیت مسابقات است.

فرزاد کوهیان در گفت وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص بازی با تیم گرگان اظهار کرد: مسابقه دشواری بود، ریتم بازی ما در مواقعی بهم می‌ریخت که باعث نوسان می‌شد اما تیم حریف در کوارترهای آخر ریتم بازی را حفظ کر. بازیکن خارجی آنها در شرایط حساس عملکرد بهتری داشت که این باعث شد امتیاز از دست دهیم و گرگان پیروز بازی باشد.

وی ادامه داد: بازیکنان ذوب آهن مقابل گرگان زحمت زیادی کشیدند. با تمریناتی که داشتیم برای این بازی آماده بودیم و توقع پیروزی داشتیم و اگر یک بازیکن خارجی در تیم حضور داشت این اتفاق رقم می‌خورد. خستگی به بازیکنان ما در وقت اضافه غلبه کرد و با مصدومیتی که سجاد مشایخی داشت ادامه این رقابت فرسایشی شد.

سرمربی تیم بسکتبال ذوب آهن در رابطه با مصدومیت آرمان زنگنه، تصریح کرد: زنگنه در کوارتر اول بازی با گرگان مصدومیتی جزئی پیدا کرد و تمایل داشت باز هم بازی کند اما در ادامه بازی مچ پای این بازیکن پیچ خورد و بعد از مسابقه ورم کرد که تحت درمان است.

کوهیان با بیان اینکه تیم نیروی زمینی از بازیکنان جوان و سرباز تشکیل شده است، خاطر نشان کرد: بازیکنان ذوب آهن سعی می‌کنند در هر بازی بهتر از قبل باشند. تیم نیروی زمینی بازیکنان سرباز و جوان دارد که باعث شده مانند دیگر تیم‌ها شرایط حرفه‌ای را نداشته باشند اما با این وجود مقابل تیم ما خوب جنگیدند. آن‌ها تیم هماهنگی بودند و از قبل خود را بازنده ندانستند.

وی افزود: همه بازی‌ها برای ما اهمیت دارد، هیچ تیمی حاشیه امنیت ندارد و این نشان دهنده اهمیت مسابقات است.

کد خبر 532523

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.