سرانجام افتتاح ۴ ایستگاه جدید مترو در خط ۶

شرکت مترو تهران اعلام کرد: میانگین پیشرفت فیزیکی چهار ایستگاه در بخش میانی خط شش مترو از مرز ۸۵ درصد فراتر رفت.

به گزارش ایمنا، شرکت مترو تهران اعلام کرد در بازدید مدیرعامل شرکت مترو تهران، آخرین وضعیت چهار ایستگاه در حال تکمیل از بخش میانی خط شش مترو مورد بررسی قرار گرفت.

بعد از افتتاح ایستگاه شهید رضایی که سیزدهمین ایستگاه خط شش به حساب آمده و مهرماه به بهره برداری رسید، حالا نوبت به تکمیل چهار ایستگاه دیگر در بخش میانی خط شش رسیده است تا با تأمین به موقع منابع مالی و در ماه‌های پیش رو، در اختیار شهروندان پایتخت قرار گیرند.

در صورت افتتاح این ایستگاه‌ها که پیش‌بینی می‌شود به ایستگاه‌های پر مسافر شبکه خطوط مترو تبدیل شوند، بیش از ۹ کیلومتر دیگر از خط شش در مدار بهره‌برداری قرار خواهد گرفت. این ایستگاه‌ها شامل ایستگاه میدان شهدای هفتم تیر، میدان حضرت ولی عصر (عج)، پارک لاله و خیابان کارگر (فاطمی) هستند که ایستگاه میدان هفتم تیر، ایستگاه تقاطعی با خط یک و ایستگاه میدان حضرت ولیعصر (عج)، ایستگاه تقاطعی با خط سه مترو است.

همچنین روند پیشرفت عملیات اجرایی پست برق جنوبی خط شش (پست کیانشهر) نیز مورد پیگیری قرار گرفت.

یکی از موضوعات مهمی که در نشست قبل از بازدید اخیر مورد تاکید مدیر عامل شرکت مترو تهران قرار گرفت، بحث تمهیدات تجهیزاتی ایستگاه‌ها بود تا همزمان با پیشرفت عملیات ساختمانی، فرآیند خرید و نصب تجهیزات لازم برای آغاز بهره‌برداری از هر ایستگاه نیز با روندی متوازن پیش برود.

به گزارش ایمنا، میانگین پیشرفت عملیات ساختمانی چهار ایستگاه بخش میانی خط شش مترو، بیش از ۸۵ درصد برآورد می‌شود.

کد خبر 532519

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.