انتصاب شهرداران آمل، جویبار، سرخرود، نور و مرزی کلای بابل

شهرداران شهرهای آمل، جویبار، سرخرود، نور و مرزی کلای بابل در مازندران منصوب شدند.‏

به گزارش خبرنگار ایمنا، با پیشنهاد شورای اسلامی شهر و حکم وزیر کشور، علی داوودی به عنوان شهردار آمل در دوره ششم شوراهای اسلامی منصوب شد و حکم خود را از معاون عمرانی وزیر کشور دریافت کرد.

علی داوودی پرسنل شهرداری آمل چندین دوره شهردار گزنک بوده است. انتصاب شهرداران آمل و همچنین سه شهر دیگر ساری، بابل و قائم شهر توسط وزارت کشور صورت می‌گیرد.

با پیشنهاد شورای اسلامی شهر و حکم استاندار مازندران، محسن کبود به عنوان شهردار سرخرود در دوره ششم شوراهای اسلامی منصوب شد که حکم خود را از معاون عمرانی وزیر دریافت کرد.

محسن کبود در دوره قبل نیز شهردار سرخرود بوده و سابقه شهرداری در شهرهای بابل و گلوگاه بندپی و معاونت فرمانداری بابل را در کارنامه خود دارد.

همچنین محمدحسین فقیه علی‌آبادی به عنوان شهردار جویبار در دوره ششم شوراهای اسلامی منصوب شد، وی نیز پیش از این بخشدار گیلخواران شهرستان جویبار بوده است.

در انتصاب دیگری، روز گذشته، مهدی توکلی به عنوان شهردار نور در دوره ششم شوراهای اسلامی منصوب شد. توکلی قهرمانی کشتی جهان و سوابق شهردار نوشهر، عضو دوره چهارم شورای اسلامی شهر نوشهر و معاون سازمان همیاری شهرداری‌های تهران را در کارنامه خود دارد.

ایمان علی‌پور بالف نیز به عنوان شهردار مرزی‌کلا در دوره ششم شوراهای اسلامی منصوب و حکم خود را دریافت کرد. ایمان علیپور بالف پیش از این کارشناس دفتر مطالعات کاربردی و امور ترویج در شرکت باز آفرینی شهری ایران بوده است.

کد خبر 532517

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.