پیش‌بینی بورس فردا ۱۱ آبان‌ماه ۱۴۰۰ + اخبار لحظه‌ای

پیش بینی می‌شود روند بازار فردا مثبت بوده و بین ۱۵ تا ۲۵ هزار واحد رشد را تجربه کنیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، «ایمان کرمی» تحلیل‌گر بازار سرمایه، بورس فردا_ سه‌شنبه ۱۱ آبان ماه ۱۴۰۰_ را اینگونه پیش‌بینی می‌کند: روز گذشته تمامی اهالی بازار در سطح شبکه‌های اجتماعی اعتراضات خود را نسبت به وضعیت موجود بازار سرمایه منتشر می‌کردند، پس از این اعتراضات خبری مبنی بر تشکل جلسه فوری در سازمان بورس برای بررسی شرایط با حضور وزیر اقتصاد و امور دارایی منتشر شد.

امروز، رئیس سازمان بورس در یک برنامه تلویزیونی درباره وضعیت بازار صحبت کرده و آینده آن را پیش بینی کرد. عجیب است که بازار یک باره از روز گذشته از صف فروش به روند مثبت و صف خرید تغییر رویه داده است، امید است این اتفاقات امری دستوری نبوده و فقط بخشی از روند بازار باشد.

به نظر می‌رسد مشکلات بازار سرمایه ریشه‌های عمیق‌تری داشته و نمی‌توان با مثبت شدن ان در یک روز به بهبود روند آن امیدوار شد. قیمت گذاری‌های دستوری صنایع را به سمت ورشکستگی می‌کشاند و همچنین مداخلات دولتی در بازار و مواردی از این دست از جمله مشکلات کنونی بازار است.

امید است روند رو به رشد امروز بازار موقتی نبوده و ادامه یابد، همچنین در تمامی نمادهای بازار نیز محقق شده و صرفاً در برخی از نمادهای شاخص ساز نباشد.

پیش بینی می‌شود روند بازار فردا مثبت بوده و بین ۱۵ تا ۲۵ هزار واحد رشد را تجربه کنیم.

کد خبر 532486

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.