آلومینیوم - پرسپولیس/ پاکسازی خاطره تلخ اراک؟

سرخ پوشان پایتخت عصر امروز (دوشنبه) به مصاف آلومینیوم اراک خواهند رفت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پرسپولیس بعدازظهر امروز دوشنبه -۱۰ آبان ماه- در اراک میهمان آلومینیوم خواهد بود. سرخ‌ها که دو هفته ابتدایی را با کسب شش امتیاز پشت سر گذاشته‌اند، برای عقب نماندن از رقبای اصلی خود در مسیر قهرمانی باید این دیدار را هم با پیروزی به اتمام برسانند. آلومینیومی‌ها نیز با هدایت رسول خطیبی چهار امتیاز از مصاف با پدیده و فولاد کسب کرده و امیدوارند بتوانند رقیب قدرتمند خود را در اراک زمین گیر کنند.

پرسپولیس در جست و جوی برد سوم

شاگردان یحیی گل‌محمدی فصل را مانند دیگر مدعیان به خوبی آغاز کردند. حالا در شرایطی که سپاهان و استقلال ۹ امتیازی شده‌اند، پرسپولیس اگر بخواهد از همین هفته‌های ابتدایی از کورس قهرمانی عقب نیفتد، باید از اراک با دست پر خارج شود. روز گذشته نیز شوک بزرگی به سرخابی‌های پایتخت وارد شد و مشخص شد مجوز حرفه‌ای باشگاه برایشان صادر نشده است و در واقع آنها قادر به شرکت در لیگ قهرمانان فصل آینده نخواهند بود. البته ساعاتی بعد مجوز هر دو باشگاه به شکل مشروط صادر شد اما هنوز نمی‌توان با اطمینان گفت مشکل استقلال و پرسپولیس برای حضور در آسیا مرتفع شده است.

آلومینیوم - پرسپولیس/ پاکسازی خاطره تلخ اراک؟

پاکسازی خاطره تلخ اراک؟

در لیگ قبلی پرسپولیس تنها یک شکست را در طول فصل متحمل شد که آن هم برابر آلومینیوم و در اراک اتفاق افتاد. جایی که حامد پاکدل بازیکن فعلی پرسپولیس و سابق آلومینیوم، گل دوم سبز و سفیدهای اراکی را وارد دروازه حامد لک کرد اما او امروز در سمت دیگر میدان توپ خواهد زد. شاگردان خطیبی امیدوارند شگفتی فصل قبل را تکرار کنند ولی پرسپولیسی‌ها قطعاً این بار هوشیارتر پا به اراک گذاشته‌اند.

تیم‌های رسول پاشا، گربه سیاه همیشگی پرسپولیسی‌ها!

آلومینیوم که درخشش قابل توجهی در فصل نخست حضور در لیگ برتر داشت، امیدوار است روند رو با رشد خود را ادامه دهد. آنها رسول خطیبی که در بحبوحه نیم فصل دوم به یک باره این تیم را ترک کرد و به دعوت تراکتور لبیک گفت را دوباره به سرمربیگری برگزیدند. آلومینیوم هفته گذشته فولادی را سه بر صفر مغلوب کرد که پرسپولیس نیز با سه گل زده و البته دریافت یک گل، موفق به شکستش شده بود.

آلومینیوم - پرسپولیس/ پاکسازی خاطره تلخ اراک؟

تیم‌های خطیبی، چه ماشین سازی و چه آلومینیوم در سال‌های اخیر همواره گربه سیاه پرسپولیس بوده‌اند. او در لیگ هجدهم با ماشین سازی در آزادی تا یک قدمی گرفتن جام از پرسپولیس پیش رفت و شاید اگر پنالتی دقایق پایانی به سود سرخ‌ها گرفته نمی‌شد، او یک تنه هتریک و عناوین بعدی پرسپولیس را بهم ریخته بود. در فصل نوزدهم او مراسم اهدای کاپ سوپرجام به پرسپولیسی‌ها را با توقف این تیم تلخ کرد و سال گذشته نیز با آلومینیوم اجازه نداد عدد صفر جلوی تعداد باخت‌های پرسپولیس باقی بماند.

کد خبر 532424

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.