ظرفیت‌های سمنان برای آغاز همکاری بین‌المللی مدیریت شهری

رئیس شورای اسلامی شهرستان سمنان در دیدار با رئیس مجمع جهانی شهرداران آسیایی، ظرفیت‌های سمنان برای ایجاد همکاری‌های بین‌المللی با دیگر شهرهای جهان را تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، «حسین موسوی» در این دیدار با اشاره به ظرفیت‌های شهر سمنان در زمینه‌های مختلف اقتصادی، فرهنگی و گردشگری اظهار کرد: شهر سمنان با ظرفیت‌های نهفته خود، توانایی انجام همکاری‌های بین‌المللی با دیگر شهرهای جهان را داراست.

وی با اشاره به بسترهای اقتصادی موجود شهر سمنان و پتانسیل‌های گردشگری و تعداد آثار ثبت شده ملی، به ظرفیت گردشگر پذیری شهر اشاره کرد و افزود: توسعه گردشگری شهری با ارتقای ابعاد کمی و کیفی و حداکثر بازدهی یکی از مهمترین اولویت‌های مدیریت شهری سمنان در دوره ششم بوده و آمادگی خود را جهت معرفی فرصت‌ها و برقراری بسته‌های گردشگری بین شهرها اعلام می‌کنیم.

رئیس شورای اسلامی شهرستان سمنان خاطرنشان کرد: شهرداری سمنان در چند نهاد بین‌المللی عضو بوده و در سال‌های قبل پیمان دوستی با شهرهای ارومچی چین و نجف عراق برقرار کرده است که با تقویت این تفاهم نامه‌ها امیدواریم اتفاقات مثبتی در حوزه‌های مختلف مدیریت شهری سمنان اتفاق بیفتد.

گشتاسب مظفری، رئیس مجمع جهانی شهرداران آسیایی نیز در این دیدار با تأیید ظرفیت‌های شهر سمنان در راستای همکاری‌های بین‌المللی با دیگر شهرهای جهان، بر معرفی امکانات و خدمات مشترک متقابل و تبادل اطلاعات و داده‌های مورد نظر در راستای ارتقای فعالیت‌های بین‌المللی شهرداری سمنان تاکید کرد.

کد خبر 532407

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.