تسریع در صدور پروانه مهمترین انتظار سرمایه‌گذاران از شهرداری است

مدیر منطقه چهار شهرداری اصفهان با بیان اینکه مهمترین انتظار سرمایه‌گذاران و انبوه‌سازان از شهرداری تسهیل و تسریع در صدور پروانه است، گفت: با تسهیل شرایط سرمایه‌گذاری و تسریع در صدور مجوزها، برای حضور سرمایه‌گذاران و استفاده از مشارکت آنها در اجرای پروژه‌های مختلف سنگ تمام خواهیم گذاشت.

محمدحسین جعفری فشارکی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با اشاره به برگزاری نشست صمیمانه با تعدادی از انبوه‌سازان مطرح شهر، اظهار کرد: برگزاری این دیدارها می‌تواند زمینه حذف واسطه‌ها و بسترهای فسادزا از سیستم را فراهم کند.

وی با بیان اینکه در شهر اصفهان بهترین سرمایه‌گذاران با کمترین سطح انتظار وجود دارند که باید از ظرفیت آنها برای پیشرفت و آبادانی شهر استفاده کرد، افزود: بر خلاف آنچه در جامعه تداعی شده که سرمایه گذاران توقعات زیاد دارند، مهمترین انتظار آنها تسهیل و تسریع در صدور پروانه است.

مدیر منطقه چهار شهرداری اصفهان تصریح کرد: با تسهیل شرایط سرمایه‌گذاری و تسریع در صدور مجوزها، برای حضور سرمایه‌گذاران و استفاده از مشارکت آنها در اجرای پروژه‌های مختلف عمرانی، فرهنگی، خدماتی و ورزشی سنگ تمام خواهیم گذاشت.

وی با تاکید بر اینکه منطقه چهار شهرداری زیرساخت‌های خوبی برای سرمایه‌گذاری، تحول و پیشرفت دارد که برای تحقق آن نیاز به همدلی، حرکت جمعی و کار گروهی داریم، اظهار کرد: منطقه چهار شهرداری از مناطق خاص و استراتژیک شهر اصفهان با وسعت هفت هزار و ۵۰۰ هکتار مساحت بوده که دومین منطقه شهری اصفهان از لحاظ وسعت محسوب می‌شود؛ همچنین یک سوم فضای سبز شهر در این منطقه واقع شده است.

جعفری فشارکی ادامه داد: در دهه ۷۰ منطقه چهار یکی از مناطق برخوردار و استراتژیک شهر مطرح بود، اما بنا به دلایلی با مشکلاتی مواجه شد که می‌تواند بار دیگر با استفاده از ظرفیت سرمایه‌گذاران به قطب توسعه شهر اصفهان تبدیل شود.

وی با اشاره بر تقویت زمینه‌های ارتباط و تعامل با سرمایه گذاران و انبوه سازان در منطقه چهار شهرداری، افزود: شهرداری قصد دارد همکاری دو سویه با انبوه‌سازان انجام دهد، زیرا تحقق این امر به مثابه بازی بُرد-بُرد است و آبادانی و توسعه شهر و رفاه هر چه بیشتر شهروندان را رقم خواهد زد.

مدیر منطقه چهار شهرداری اصفهان تاکید کرد: سرمایه‌گذاران و انبوه‌سازان نباید به لحاظ انجام امور و ضوابط اداری نگرانی نداشته باشند چرا که مجوزهای مورد نیاز آنها در کمترین زمان صادر خواهد شد.

کد خبر 532263

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.