کمبود نیرو از مهمترین مشکلات سازمان است

رئیس سازمان سیما ،منظر و فضای سبز شهرداری زرند گفت: با تلاش و همت نیروهای شهرداری طی سه سال گذشته بیش از ۳۰ هکتار به فضاهای سبز شهری اضافه شده است.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی شهرداری زرند، احمد عبدالله زاده گسترش فضاهای سبز شهری، خشکسالی و کم آبی در طی سال‌های گذشته را یکی از مهمترین معضلات این سازمان عنوان و اظهار کرد: فضای سبز زرند بیشتر از هرزمانی نیازمند برنامه‌ریزی مشخص برای توسعه، نگهداری است.

وی کمبود نیرو را از مهمترین مشکلات سازمان سیما، منظر عنوان کرد و افزود: طبق استانداردهای جهانی به میزان هر هکتار فضای سبز سه نیرو جهت انجام فعالیت‌های مورد نیاز می‌باشد که متأسفانه این امر در شهرداری زرند برای هر هکتار کمتر از یک نفر می‌باشد و این به معنای آنست که ما با کمبود جدی نیرو مواجهیم.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری زرند به عملیات خاکبرداری و خاک‌ریزی گل کارهای میادین و فضاهای سبز شهری اشاره و خاطرنشان کرد: با همکاری واحد نقلیه و خدمات موتوری در طی یک هفته گذشته بیش از ۲۰۰ کامیون خاک برداری و خاک‌ریزی انجام گرفته است

عبدالله زاده از آماده سازی و کشت دو برابری نیاز شهرداری به گل‌های فصلی خبر داد تصریح کرد: به زودی عملیات گل کاری فصلی در سطح شهر آغاز خواهد شد.

وی از عملیات نصب پایه‌های روشنایی دو بوستان شقایق و مسافر خبر داد و گفت: امیدواریم طی دو هفته جاری و آینده این دو بوستان نیز روشن شود.

کد خبر 532216

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.