عصرانه خبری شهرهای ایران در هشتم آبان ماه

در این بسته خبری از نورپردازی پل سلامت قزوین تا بهسازی مبلمان شهری خرمشهر و آمادگی شهرداری اسلامشهر در فصل بارش‌ها را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود که در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

رنگ آمیزی و نقاشی مبلمان‌های شهری خرمشهر

اجرای رنگ آمیزی و نقاشی مبلمان‌های شهری سطح شهر با استفاده از طرح‌های مختلف توسط واحد زیباسازی شهرداری خرمشهر آغاز شده است.

تولید ۹۰ درصد گل‌های فضای سبز تالش در خزانه شهرداری

شهرام غنی زاده، شهردار تالش گفت: ۹۰ درصد گل‌های فصلی مورد نیاز فضای سبز این شهر در خزانه شهرداری تولید می‌شود.

حمایت شهرداری سنندج از طرح‌ها و ایده‌های خلاقانه

سید انور رشیدی، شهردار سنندج در آئین اختتامیه جشنواره بین المللی "ئاویه ر"، خاطرنشان کرد: هر آنچه بزرگان و اصحاب فرهنگ و هنر به عنوان ایده‌های خلاقانه در جهت رشد و توسعه و آبادانی سنندج در راستای اهداف شهر خلاق پیشنهاد نمایند به دیده منت حمایت نموده و در راه تحقق آن گام‌های مثبتی برخواهیم داشت.

آمادگی شهرداری اسلامشهر در فصل بارش‌های پاییزی

نرگس محسنی، سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری اسلامشهر گفت: با لایروبی انهار و کانال‌ها و تأمین تجهیزات و بسیج همه امکانات خودرویی و انسانی، شهرداری اسلامشهر آمادگی لازم برای استقبال از بارش‌های باران و برف را دارد.

اجرای عملیات آسفالت فاز دوم پروژه بلوار کشتارگاه فردیس

طول این پروژه، ۵۵۰ متر و برابر مساحتی حدود ۷۸۰۰ مترمربع بوده که پخش آسفالت لایه بیندر انجام شده و مابقی مسیر پروژه در مرحله لایه اساس قرار دارد. عملیات آسفالت آن در دستور کار قرار گرفته و تا ۷ الی ۱۰ روز دیگر اجرا خواهد شد.

بازار هفتگی انزلی به مکان سابق منتقل می‌شود

مهدی خلیلی، سرپرست شهرداری بندرانزلی اظهار کرد: بازار هفتگی (شنبه بازار) انزلی با حدود ۷۰ تا ۸۰ سال قدمت، همواره حس نوستالژیک برای این شهروندان شهر دارد و مردم روزهای شنبه با علاقه و شوق زیاد محصولات محلی و اقلام مورد نیاز خودشان را از بازار خریداری می‌کنند.

نور پردازی پل سلامت قزوین

داریوش قاسمی مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قزوین گفت: در پاییز امسال پروژه نورپردازی پل سلامت اجرا شد و به بهره برداری رسید.

لزوم ارتقای سطح کیفی زیرساخت‌های فرهنگی شهرستان قدس

محسن چیبایی، سرپرست شهرداری قدس در دومین جلسه شورای فرهنگی شهرستان در سال جاری با اشاره به لزوم ارتقای سطح کیفی زیرساخت‌های فرهنگی شهرستان متناسب با نیازهای امروز جامعه، بر مشارکت نخبگان شهرستان در تحقق این امر تاکید کرد.

برترین‌های مسابقات محلات سبزوار مشخص شدند

یداله آزادواری، مسئول تربیت بدنی مدیریت فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری سبزوار گفت: تیم‌های برتر مسابقات محلات هدف که به مناسبت هفته تربیت بدنی در محل استادیوم خوشبین سبزوار برگزار شد، با پایان مسابقات، برترین‌های خود را شناخت.

کد خبر 532093

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.