شکایتی از دانشگاه آزاد علیه نماینده نجف‌آباد واصل نشده است

مرکز رسانه قوه قضائیه اعلام کرد: در پی اقدام ابوالفضل ابوترابی نماینده مردم نجف آباد در مجلس شورای اسلامی مبنی بر تخریب بخشی از دیوار دانشگاه آزاد این شهرستان، شکایتی از دانشگاه آزاد علیه این نماینده به دادسرای کارکنان دولت واصل نشده است.

به گزارش ایمنا و به نقل از مرکز رسانه قوه قضائیه، این مرکز اعلام کرد: در پی اقدام ابوالفضل ابوترابی نماینده مردم نجف‌آباد در مجلس شورای اسلامی مبنی بر تخریب بخشی از دیوار دانشگاه آزاد این شهرستان، شکایتی از دانشگاه آزاد علیه این نماینده به دادسرای کارکنان دولت واصل نشده است.

محمدرضا حبیبی نیز در این زمینه با اشاره به نامه رئیس دانشگاه آزاد نجف‌آباد به فرمانداری و ارسال رونوشت آن به دادسرا، اظهار کرد: در خصوص عملیات اجرایی احداث تقاطع غیرهمسطح شهدای دانشجو در شهرستان نجف‌آباد، به دلیل لزوم اجرای این عملیات و مخاطره‌آمیز بودن محل، شهرداری و دانشگاه آزاد به دنبال اجرای طرح بودند و مذاکراتی نیز با یکدیگر داشته تا مراحل با توافق طی شود و روال کار در حال انجام بود.

رئیس کل دادگستری استان اصفهان افزود: در حاشیه مراسم کلنگ‌زنی نماینده نجف‌آباد طی اقدامی، دستور تخریب بخشی از دیوار را به راننده لودر می‌دهد که از نظر قانونی این موضوع محل تأمل است زیرا برای چنین اقداماتی و انجام عملیات تخریب، حتماً باید مراحل قانونی شود.

وی تصریح کرد: به دادستان نجف‌آباد تاکید شده که اقدامات تصرفی تا طی شدن مراحل قانونی متوقف شود و برای انجام تشریفات قانونی، پیگیر موضوع باشد.

کد خبر 532078

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.