استقلال - تراکتور/ مصاف شاگرد و استاد

استقلال و تراکتو از ساعت ۱۸ امروز (شنبه) مقابل هم صف آرایی خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، استقلال عصر امروز شنبه -۹ آبان ماه- در ورزشگاه آزادی میزبان تراکتور خواهد بود. آبی‌ها پس از کسب شش امتیاز ارزشمند در دو دیدار ابتدایی، برای ماندن در کورس رقابت نیاز مبرمی به هر سه امتیاز این مسابقه خانگی دارند. تراکتور هم پس از شروع ناامید کننده در مصاف با گل گهر، نفت آبادان را به سه گل مغلوب کرد تا دوباره امید به اردوگاه تی تی های تبریزی باز گردد.

فرهاد در سودای ساخت استقلال کهکشانی!

فرهاد مجیدی که برای نخستین بار استقلال را از ابتدای فصل در اختیار داشته، درصدد ساختن تیمی پرمهره است تا جایگزینان مناسبی برای نفرات جدا شده باشند. او کوین یامگا فرانسوی را به استقلال آورد که هفته گذشته وقتی که برای اولین بار پا به میدان گذاشت، درخشش قابل توجهی داشت. یامگا با دبل و استارت‌های انفجاری‌اش نیامده در دل هواداران استقلال جا باز کرده است.

استقلال - تراکتور/ مصاف شاگرد و استاد

به علاوه آبی‌ها به سراغ رودی ژستد هم رفته‌اند و هفته جاری این هافبک سابق استون ویلا وارد تهران شد. طبق گفته فرهاد مجیدی در کنفرانس خبری قبل از بازی، ژستد قادر به همراهی استقلال در مصاف با تراکتور نخواهد بود. قطعاً حضور چنین مهره‌هایی در ترکیب آبی‌ها برای فصل جاری می‌تواند زنگ خطری جدی برای سایر مدعیان قهرمانی باشد.

تراکتور با آقا فیروز در جنگ با مشکلات

تراکتور بعد از آمد و شد سرمربیان مختلف و تحولات مالکیتی، روزهای چندان خوشی را سپری نمی‌کند. آنها با فیروز کریمی در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا نمایش آبرومندانه‌ای مقابل النصر متمول داشتند اما شروع آن‌ها در لیگ برتر، همه را ناامید کرد. آنها با نتیجه چهار بر یک در سیرجان بازی را به شاگردان قلعه نویی واگذار کردند.

استقلال - تراکتور/ مصاف شاگرد و استاد

با این حال هفته دوم برای سرخ‌های تبریزی خوش یمن بود و آنها با درخشش پیمان بابایی، سه بر صفر حریف آبادانی را در هم کوبیدند. خبر خوش دیگر برای هواداران تراکتور این است که عباس زاده که در دیدار قبلی مقابل صنعت نفت از ناحیه کمر دچار مصدومیت شد، با تلاش پزشکان مشکلی برای همراهی این تیم در ورزشگاه آزادی ندارد.

طلسم چند فصله خواهد شکست؟

هر چند از زمان صعود تراکتور به لیگ برتر در مجموع تعداد برد و باخت‌های مقابل استقلال برابر و مساوی با عدد ۹ است ولی در فصل‌های اخیر کفه سنگین ترازو به سود استقلالی‌ها چرخیده است. آنها اگر چه در فینال جام حذفی داغ جام را بر دل فرهاد و شاگردانش گذاشتند اما از آخرین بردشان در لیگ بیش از دو فصل می‌گذرد. آخرین بار تک گل اشکان دژاگه در استادیوم مملو از تماشاگر یادگار امام آنها را به سه امتیاز شیرین برابر استقلال رساند و باید دید آیا فیروز و شاگردانش می‌توانند این طلسم چند ساله تیم تبریزی را از بین ببرند یا خیر؟

کد خبر 531982

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.