آخرین وضعیت فنی برگزاری انتخابات الکترونیک بررسی شد

نخستین نشست تخصصی درباره آخرین وضعیت فنی انتخابات الکترونیک در کشور با هدف بررسی دقیق‌تر نقاط قوت و ضعف موجود در فرآیند این نوع انتخابات با حضور معاون سیاسی وزارت کشور آغاز شد.

به گزارش ایمنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، در نخستین جلسه از نشست‌های تخصصی و کارشناسی درباره آسیب‌شناسی انتخابات الکترونیک که با حضور محمدباقر خرمشاد معاون سیاسی، امیر شجاعان رئیس مرکز توسعه دولت الکترونیک و فن‌آوری اطلاعات و سید اسماعیل موسوی مدیرکل دفتر انتخابات و کارشناسان فنی و الکترونیک وزارت کشور برگزار شد، آخرین وضعیت فنی انتخابات الکترونیک در کشور مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در این نشست تلاش شد با بررسی‌های دقیق و کارشناسی، ضمن مرور نقاط قوت و تقویت آن، آسیب‌های احتمالی ممکن در روند برگزاری انتخابات الکترونیکی، شناسایی و برای رفع آنها، اقدامات و سیاست‌گذاری‌های لازم صورت گیرد.

شجاعان رئیس مرکز توسعه دولت الکترونیک در این نشست گزارشی از فرایند انتخابات الکترونیک و وضعیت و امکانات موجود در این عرصه ارائه کرد.

در پایان این جلسه مقرر شد نشست‌های تخصصی و کارشناسی وزارت کشور در این زمینه با برنامه‌ریزی متناسب، دنبال و جمع‌بندی گزارش‌ها برای تصمیم‌گیری نهایی به مراجع بالاتر ارائه شود.

کد خبر 531972

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.