استکبار ستیزی همواره باید در رأس باشد

امام‌جمعه موقت چادگان با اشاره به ۱۳ آبان روز مبازه با استکبار ستیزی، گفت: استکبار ستیزی سفارش ائمه معصومین است و باید در جوامع اسلامی نهادینه شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت الاسلام حسین اسکندری در خطبه‌های نماز جمعه شهر چادگان با اشاره به ۸ آبان، روز نوجوان و شهادت محمد حسین فهمیده، اظهار کرد: این نوجوان ۱۳ ساله در لبیک به فرمان امام برای دفاع از کشور به جبهه‌ها اعزام و به درجه شهادت نائل شد.

وی با بیان اینکه نوجوانی حساس‌ترین دوران زندگی انسان است و سبک زندگی در روحیه نوجوان تأثیر بسزایی دارد، گفت: نوجوانان آینده سازان کشور و باید سیره و روش ائمه اطهار و شهدا را به آنان آموزش دهیم.

امام جمعه موقت چادگان با اشاره به ۱۳ آبان روز مبارزه با استکبار ستیزی، گفت: تجمع دانش آموزان در مقابل دانشگاه تهران، تبعید امام به ترکیه و تسخیر لانه جاسوسی توسط دانشجویان از عناوین مهم ۱۳ آبان است.

اسکندری با بیان اینکه مبارزه با کفر و طاغوت در برنامه ائمه معصومین و نیز در قرآن سفارش شده است، گفت: در طول دوران تاریخ مشرکان و کفار در جنگ مسلمانان بودند لذا استکبار ستیزی همواره باید در جوامع اسلامی نهادینه و در رأس قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه به دنبال اختلال در سامانه توزیع سوخت بحث گران شدن بنزین مطرح شد، افزود: استکبار جهانی جنگ سایبری در توزیع بنزین راه انداخت اما با هوشیاری مردم و ورود سریع رئیس جمهور این توطئه شوم رفع شد.

کد خبر 531851

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.