لزوم هم‌افزایی مدیریت شهری و نمایندگان اصفهان برای رفع مشکلات شهر

رییس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: نمایندگان مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی و مدیریت شهری اصفهان به لزوم و اهمیت هم‌افزایی برای رفع مشکلات شهر و مردم واقف هستند.

محمد نور صالحی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با اشاره به دیدار صبح امروز مدیریت شهری با نمایندگان مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: امروز _جمعه هفتم آبان ماه_ جلسه مشترکی بین اعضای شورای اسلامی شهر، شهردار و نمایندگان اصفهان در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

وی افزود: برگزاری جلسات ماهانه با برنامه و موضوع مشخص را با نمایندگان مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی برنامه‌ریزی کرده‌ایم که جلسه امروز به عنوان دومین جلسه برگزار شده است.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: هدف ما تمرکز بر روی مشکلات و چالش‌های اصلی شهر بود تا نمایندگان از برنامه‌های شهر و شهرداری حمایت کرده و مدیریت شهری نیز متقابلاً به نمایندگان اصفهان برای رفع مسائل شهر و مشکلاتی که در مراجعات مردمی مطرح می‌شود، کمک کند.

وی با بیان اینکه نمایندگان مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی و مدیریت شهری اصفهان به لزوم و اهمیت هم افزایی برای رفع مشکلات شهر و مردم واقف هستند، ادامه داد: موضوع مشخص دومین جلسه با نمایندگان اصفهان، آلودگی هوا بود چرا که با فرارسیدن فصل سرما، پدیده وارونگی به وجود آمده و آلودگی هوا اوج می‌گیرد.

نور صالحی با تاکید بر اینکه در جلسه امروز گزارش خوبی از مطالعات انجام شده پیرامون وضعیت آلودگی هوای شهر مطرح شد، گفت: متأسفانه در دو سال اخیر وضعیت آلودگی هوای اصفهان حتی نسبت به تهران بدتر شده که قطعاً تبعاتی برای مردم به همراه خواهد داشت.

وی ادامه داد: اخبار غیرموثق و غیر رسمی مبنی بر احتمال استفاده از سوخت مازوت به جای سوخت گاز توسط نیروگاه اصفهان در فصل پاییز و زمستان شنیده شده که این موضوع در صورت صحت، صد درصد منجر به آلوده‌تر شدن و نامناسب‌تر شدن هوای شهر اصفهان خواهد شد.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان افزود: از چند سال پیش تاکنون کوره‌های سوخت مازوت نیروگاه اصفهان توسط دادستانی پلمب شده که نباید باز شود.

وی خاطرنشان کرد: در پایان جلسه تصمیماتی گرفته شد که مصوبات جلسه تا دو روز آینده رسانه‌ای خواهد شد.

نور صالحی تاکید کرد: از تمام ظرفیت‌ها و امکانات کل مجموعه برای رفع مشکلات شهر و مردم استفاده خواهیم کرد.

کد خبر 531828

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.