بستری روزانه ۴ نفر در  بیمارستان امام حسین گلپایگان

رئیس شبکه بهداشت و درمان گلپایگان گفت: منطقه گلشهر با جمعیت ۱۰ هزار نفری متقاضی پزشک شبانه‌روزی هستند که از ابتدای آذرماه پزشک خانواده هر ۱۵ روز یک بار به صورت بیتوته در این منطقه اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ناصر رستمی امروز- پنجشنبه- در حاشیه بازدید رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان از بیمارستان امام حسین گلپایگان، اظهار کرد: در حال حاضر، در شهرستان گلپایگان پوشش دهی نوبت اول واکسن کرونا ۸۲ درصد و نوبت دوم ۶۰ درصد است.

وی با بیان اینکه اکنون روزانه میانگین تعداد بستری‌ها چهار نفر است، گفت: در مهرماه امسال ۱۲۳ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان امام حسین بستری شدند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان گلپایگان با اشاره به کمبود نیروی انسانی در بخش درمانی گلپایگان، افزود: با توجه به آمار جمعیت، در گلپایگان به دو پزشک متخصص جراح عمومی نیاز داریم در صورتی که یک نفر است.

وی افزود: در شهرستان گلپایگان پزشک ارتوپد، اعصاب و روان، مغز و اعصاب، جراح عمومی، نورولوژی، چشم پزشک، رادیولوژی، متخصص پوست و بیهوشی کمبود یا نداریم.

رستمی با اشاره به کمبود تجهیزات پزشکی مانند میکروسکوپ چشم، ماموگرافی و دستگاه سنگ شکن، گفت: ساخت اتاق عمل بیمارستان امام حسین گلپایگان با ۶۰ درصد پیشرفت برای تکمیل نیاز به اعتبار دارد.

وی با بیان اینکه بخش nicy در بیمارستان امام حسین گلپایگان با کمک خیرین ساخته شد که غرب استان را پوشش می‌دهد اما کمبود نیروی انسانی دارد، تصریح کرد: منطقه گلشهر با جمعیت ۱۰ هزار نفری متقاضی پزشک شبانه روزی هستند که از ابتدای آذرماه پزشک خانواده هر ۱۵ روز یک بار به صورت بیتوته در این منطقه اجرا می‌شود.

رئیس شبکه بهداشت و درمان گلپایگان با بیان اینکه در گلپایگان سه پایگاه اورژانس ۱۱۵ وجود دارد، تاکید کرد: از زمانی که اتاق فرمان اورژانس گلپایگان تحت مرکزیت استان رفته است مشکلاتی برای شهروندان در رسیدن اورژانس به محل حادثه ایجاد شده است که تقاضای رسیدگی دارم.

کد خبر 531764

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.