پیام وزیر بهداشت به مناسبت روز جهانی کاردرمانی

وزیر بهداشت در پیامی، فرا رسیدن روز جهانی کاردرمانی را تبریک گفت و تاکید کرد که پاسداشت دستاوردهای بزرگ جامعه بزرگ و خدوم کاردرمانی، جایگاه رفیع و مسئولیت خطیر آنها در توسعه نظام سلامت و تسکین آلام مردم، وظیفه‌ای همگانی است.

به گزارش ایمنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت، متن پیام وزیر بهداشت به شرح زیر است: کاردرمانی از جمله مهمترین حرفه‌ها در توانبخشی و نظام سلامت است که در درمان و بازتوانی آسیب‌های جسمی، ذهنی، روانی و اجتماعی تأثیر بسزایی دارد از این رو به منظور شناساندن این رشته مهم، ۲۷ اکتبر (۵ آبان) را روز جهانی کاردرمانی نامگذاری کرده‌اند تا ضمن گرامیداشت این روز، از تلاش‌های همکاران این حوزه در کنار دیگر اعضای گروه توانبخشی و پزشکی تقدیر به عمل آید. این عزیزان با شفقت و مهربانی در راستای افزایش کیفیت زندگی مراجعه کنندگان و اکتساب بیشترین استقلال در فعالیت‌های روزانه آنها تلاش می‌کنند.

اینجانب ضمن نکوداشت و تبریک این روز مهم به جامعه بزرگ و خدوم کاردرمانی، جایگاه رفیع و مسئولیت خطیر همکاران کاردرمانگر را در توسعه نظام سلامت کشور و تسکین آلام مردم یادآور شده و بر این نکته تأکید می‌کنم که پاسداشت این دستاورد بزرگ وظیفه تک تک همکاران بزرگوار است و تنها در پرتو همگرایی، تقویت توان علمی و ارائه خدمات بیشتر و بهتر محقق خواهد شد.

کد خبر 531684

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.