استقلال و یامگا در جمع برترین‌های هفته دوم

هفته دوم لیگ برتر در حالی به پایان رسید که شاگردان فرهاد مجیدی ارزشمندترین ۳ امتیاز هفته را کسب کردند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در هفته دوم لیگ برتر ۴ تیم مدعی سپاهان، پرسپولیس، استقلال و گل گهر که پیش از آغاز لیگ نیز اکثر فوتبال دوستان آنها را مدعیان اصلی قهرمانی می‌دانستند به دومین برد متوالی رسیدند تا به عنوان تنها تیم‌های ۶ امتیازی، از همین ابتدای لیگ کورس جذاب قهرمانی این فصل را راه انداخته باشند.

در این هفته همچنین دیدار مس و پدیده به دلیل حاضر نشدن نماینده مشهد لغو شد و احتمالاً ۳ بر صفر به سود مس رفسنجان اعلام شود تا در اتفاقی جالب نیمی از دیدارهای هفته ۳ بر صفر شده باشد!

نتایج هفته دوم لیگ برتر به شرح زیر است:

نفت مسجد سلیمان صفر- سپاهان ۳

مس رفسنجان- پدیده مشهد (لغو شد)

فجرسپاسی صفر- گل گهر یک

هوادار صفر- پیکان ۲

تراکتور ۳- صنعت نفت آبادان صفر

ذوب آهن صفر- استقلال ۲

آلومینیوم اراک ۳- فولاد صفر

پرسپولیس ۲- نساجی مازندران صفر

مروری خواهیم داشت بر برترین‌های هفته دوم لیگ برتر:

بازی هفته: پرسپولیس ۲- نساجی یک

نزدیک‌ترین بازی هفته و تنها دیدار از هفته دوم که در آن هر دو تیم گلزنی کردند دیدار پرسپولیس و نساجی بود. دیداری که به خصوص در نیمه دوم جذاب‌تر دنبال شد و مدافع عنوان قهرمانی در حالی که در اوایل نیمه دوم گل تساوی را دریافت کرد اما در نهایت به سختی موفق به زدن گل برتری و کسب ۳ امتیاز این دیدار خانگی شد.

تیم هفته: استقلال

شاگردان فرهاد مجیدی یکی از سخت‌ترین دیدارهای خارج از خانه فصل خود را در أصفهان از ذوب آهن بردند تا همچنان با کسب صد در صد امتیازات، خود را در کورس زود هنگام قهرمانی نگه داشته باشند. استقلال در حالی در اصفهان ذوب آهن را برد که ۵ سال بود موفق به این امر نشده بود. در این هفته همچنین سپاهان و تراکتور نیز با بردهای پر گلی که برابر نفت مسجد سلیمان و صنعت نفت کسب کردند دیگر تیم‌های خوب هفته بودند.

سرمربی هفته: رسول خطیبی

آلومینیوم اراک اولین برد فصل خود را با پیروزی ۳ بر صفر برابر فولاد جشن گرفت. این پیروزی در حالی به دست آمد که بازی در یک ساعت ابتدایی بدون گل دنبال می‌شد اما بالاخره برتری تاکتیکی آلومینیوم بر فولاد چربید و این شاگردان خطیبی بودند که با ۳ گل در نیمه دوم ۳ امتیاز بازی را مال خود و فولاد را وارد بحران کردند.

دروازه‌بان هفته: حسین پورحمیدی (آلومینیوم)

در هفته‌ای که در ۶ بازی از ۷ بازی، یک تیم کلین شیت داشت و گل نخورد، این حسین پورحمیدی بود که با امتیاز بالاتر نسبت به سایر دروازه‌بان‌ها بهترین دروازه‌بان هفته بود.

مدافع هفته: میلاد زکی پور (گل گهر)

میلاد زکی پور در روزی که تیمش می‌رفت در زمین فجرسپاسی به تساوی بدون گل برسد با یک گل زیبا طلسم دروازه میزبان را شکست و تیمش را به دومین ۳ امتیاز متوالی رساند. زکی پور در کنار گولسیانی و آریا کیا مدافعان گلزن هفته دوم بودند اما ارزش گل زیبای زکی پور بیشتر بود زیرا گل او ۳ امتیازی شد و یک پیروزی شیرین را برای شاگردان قلعه نویی رقم زد.

هافبک هفته: سامان نریمان جهان (تراکتور)

تراکتور پس از شکست سنگین برابر گل گهر به بهترین شکل ممکن به مسابقات بازگشت و با برد ۳ بر صفر برابر صنعت نفت آبادان، خاطرات تلخ هفته گذشته را فراموش کرد، ستاره این دیدار در کنار پیمان بابایی، کسی نبود جز سامان نریمان جهان که در طول بازی نمایش خوبی داشت و در آخرین دقایق بازی هم گل سوم تیمش را به ثمر رساند تا بازی خوب خود را تکمیل کرده باشد.

مهاجم هفته: کوین یامگا (استقلال)

استقلال در این سال‌ها مهاجمان خارجی بسیار خوبی داشته است و جدیدترین ورژن آنها در این فصل کوین یامگا است که در اولین بازی خود برای استقلال ۲ گل به ذوب آهن زد تا زنگ خطر برای همه مدافعان لیگ برتری به صدا در بیاید. یامگا نه فقط به خاطر دو گلی که به ثمر رساند بلکه به خاطر نمایش خوبی که در طول بازی داشت به عنوان بهترین مهاجم هفته انتخاب شد. این هفته البته هفته مهاجمان بود و انتخاب از بین مهاجمانی مثل سجاد شهباززاده، پیمان بابایی، مهدی عبدی و کوین یامگا که هر کدام ۲ گل برای تیم‌شان به ثمر رساندند کار آسانی نبود.

گل هفته: میلاد زکی پور (گل گهر)

زیباترین و البته حساس‌ترین گل هفته را میلاد زکی پور در دقایق اضافه دیدار فجرسپاسی و گل گهر به ثمر رساند. او ریباند ضربه کرنر را با پای چپ از پشت محوطه جریمه شلیک کرد تا یک گل زیر طاقی ۳ امتیازی برای مهمان رقم بخورد و فجرسپاسی در بازگشت به لیگ برتر دومین شکست متوالی‌اش را متحمل شود.

کد خبر 531649

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.