سیستم کارت بلیت الکترونیکی اتوبوس و مترو امروز غیرفعال است

مدیر کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان گفت: به دستور شهردار اصفهان امروز _چهارشنبه، پنجم آبان_ سیستم کارت بلیت الکترونیکی ناوگان حمل و نقل اتوبوسرانی در بخش خصوصی و عمومی غیر فعال شده و شهروندان می‌توانند به صورت رایگان از اتوبوس و مترو برای انجام سفرهای درون شهری خود استفاده کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سید علی معرک‌نژاد امروز _چهارشنبه پنجم آبان ماه_ در برنامه رادیویی صدای شهر اظهار کرد: با توجه به مشکلاتی که از روز گذشته در اصفهان و برخی از شهرهای کشور به وجود آمده، جلسه‌ای با حضور شهردار اصفهان و دیگر مسئولان برگزار و مقرر شد امروز استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی در شهر اصفهان به صورت رایگان باشد تا شهروندان بدون داشتن دغدغه و با خاطری آسوده از خدمات عمومی حمل و نقل شامل مترو و اتوبوس استفاده کنند.

وی افزود: از صبح امروز سعی شد این تصمیم از طریق درگاه‌های مختلف خبری به اطلاع عموم شهروندان برسد که امیدواریم شهروندان از این تدبیر اندیشیده شده به نحو احسن استفاده کنند.

مدیر کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان ادامه داد: بر اساس آخرین تصمیمات اتخاذ شده رایگان بودن استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی شهر تا پایان وقت امروز خواهد بود و چنانچه تصمیم بر تمدید باشد، اطلاع رسانی لازم به شهروندان انجام خواهد شد.

وی تاکید کرد: به نظر می‌رسد امروز شرایط به روال قبل بازگشته و مشکل خاصی وجود نداشته باشد؛ البته تدابیر لازم با شرکت مترو منطقه اصفهان و شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه صورت گرفته است.

معرک‌نژاد گفت: شهروندان هنگام ورود به ایستگاه‌های مترو باید از گیت‌ها عبور کنند، اما جای هیچ گونه نگرانی نیست، زیرا کارت زدن در سیستم مترو به معنای کم کردن هزینه نیست و فقط برای ورود و خروج و باز شدن گیت استفاده می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه امروز سیستم کسر هزینه بلیت مترو غیرفعال شده و هزینه‌ای از کارت شهروندان کسر نمی‌شود، خاطرنشان کرد: با دستور شهردار اصفهان سیستم کارت بلیت الکترونیکی ناوگان حمل و نقل اتوبوسرانی در بخش خصوصی و عمومی غیر فعال شده و شهروندان می‌توانند بدون ارائه هزینه از این وسایل برای انجام سفرهای درون شهری خود استفاده کنند.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان با اشاره به پیش‌بینی زمان رفع مشکل به وجود آمده، اظهار کرد: بحث فنی آن در اختیار مرکز مدیریت و کنترل ترافیک شهرداری و پلیس فتا است که بررسی لازم در حال انجام است و امیدواریم تا پایان امروز مشکل برطرف شود.

کد خبر 531504

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.