تمجید از بازی کاظم هژیرآزاد در «زخم کاری»

حمیدرضا نعیمی، نویسنده و کارگردان سینما و تئاتر در صفحه اینستاگرام خود به تمجید از بازی کاظم هژیرآزاد در سریال « زخم کاری» پرداخته است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حمیدرضا نعیمی با انتشار این عکس در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت:

«استاد کاظم هژیرآزاد را از سینما شناختم؛ پر انرژی و کمی هم جذاب در نقش‌های منفی.

اولین‌بار در نمایش «مرغ دریایی» به کارگردانی استاد اکبر زنجان‌پور از نزدیک بازی و حضورشان را کشف کردم؛ کم‌نظیر و باشکوه… صحنه‌های تئاترِ ایران خاطرات بسیار زیبایی را از او به یادگار دارند: پابلوا نرودا، عادل‌ها، دشمن مردم تا آخرین نمایشی که از ایشان دیدم: یک مرد، یک زن.

افتخار همکاری با این هنرمند گرانبها و ارزنده در تئاتر با نمایش «ترور» نصیب من شد. نمایشی دشوار با کاراکترهای زیاد. نقش «بُرَک بن عبدالله» به ظاهر کوتاه بود و چیزی برای افشا و کشف نداشت، اما استاد هژیرآزاد با ظرافت و دقت و هوشمندی از آن نقشِ کوتاه، خاطره‌ای ماندگار ایجاد کرد. همه اعضای گروه به یاد دارند که ایشان شهودات و دریافت‌های هر شبِ اجرا را با دقت یادداشت و ثبت می‌کردند. این عشق‌بازی با نقش و اجرا منحصر به فرد بود.
خوشا به حال ما که با او بودیم و هستیم.

سریال «زخم کاری» به کارگردانی آقای محمدحسین مهدویان فرصت نابی برای همه‌ی بازیگرانِ کار بود تا بدرخشند که همگی هم خوش درخشیدند. اما من که همواره کارهای آقای هژیرآزاد را دنبال می‌کنم از نقش آفرینی راحت، بی‌اغراق، و جذاب ایشان بسیار لذت بردم.

در قسمت‌های پایانی و در سکانسی که ایشان به وکیل پیشنهاد همکاری را می‌دهد، بازی چند لایه‌ی ایشان حقیقتاً کلاس درس محسوب می‌شود.

ای‌کاش نقش‌های پیچیده و نابِ بیشتری به آقای هژیرآزاد پیشنهاد شود تا لذت ببریم و بیاموزیم.»

تمجید از بازی کاظم هژیرآزاد در «زخم کاری»

کد خبر 531394

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.