ایجاد ۳ هزار و ۴۶۹ فرصت شغلی برای مددجویان امداد

سرپرست معاونت اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان گفت: با هدف توانمندسازی گروه‌های تحت پوشش کمیته امداد استان اصفهان، سه هزار و ۴۶۹ فرصت شغلی برای اشتغال و خودکفایی مددجویان در شش ماهه ابتدایی سال جاری ایجاد شد.

احمد رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: راهبرد اصلی این نهاد، ایجاد درآمد با ثبات برای مددجویان با استفاده از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های موجود است، با همین دیدگاه در شش ماهه سال جاری سه هزار و ۴۶۹ فرصت شغلی با هدف تسهیل‌گری و سرعت بخشی به فرآیند توانمندسازی جامعه هدف ایجاد شده است.

وی به برنامه‌های این نهاد در حوزه اشتغال و خودکفایی اشاره کرد و گفت: توسعه فعالیت‌های اشتغال‌زایی برای جامعه هدف در سرفصل‌های کاریابی، راهبری شغلی و هدایت شغلی به کارآفرینان، برای به کارگیری کارجویان تحت حمایت صورت گرفته و در این مدت ۶۸۸ نفر با معرفی به مراکز کاریابی و ۶۲۹ طرح در قالب راهبری شغلی، همچنین ۱۳۹۳ مورد با هدایت شغلی مشغول به کار شدند.

سرپرست معاونت اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان اصفهان تصریح کرد: در شش ماهه ابتدایی سال جاری یک هزار و ۳۳ نفر از مددجویان با کسب درآمد پایدار به خودکفایی رسیده‌اند، در شش ماهه سال جاری دو هزار و ۴۰۶ فقره تسهیلات قرض‌الحسنه در زمینه اشتغال مددجویان برای طرح‌های مختلف با اعتباری بالغ بر ۸۴ میلیارد تومان پرداخت شده است.

کد خبر 531370

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ناشناس ۱۱:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۶
    0 0
    سلام خستا نباشید چرا بعضی خانواده ها ی مددجو وام میگیرند وتوانمندندولی همچنان‌ تحت پوششندولی ادم‌های ضعیف تری ازانها هستندکه هنوزتحت پوشش نیامده اند.