حمله سایبری به سامانه سوخت رسانی کشور تکذیب شد

مدیر سامانه هوشمند سوخت کشور با تکذیب خبر حمله سایبری به سامانه سوخت رسانی کشور گفت: این اختلال نرم افزاری است اما مشخص نیست در کدام لایه اتفاق افتاده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مسعود رضایی در گفت‌وگو با شبکه خبر اظهار کرد: اکنون برای سوخت‌گیری حتماً باید به جایگاه مراجعه شود و سامانه هوشمند سوخت از مدار خارج شده است.

وی افزود: به تدریج کارشناسان در حال بازگرداندن این سامانه هستند، از هموطنان خواهشمندیم تا راه اندازی مجدد این سامانه صبور باشند.

مدیر سامانه هوشمند سوخت کشور گفت: از بعد از ظهر راهکارهای فنی به سرعت اعلام می‌شود و سهمیه بندی نیز به مرور به هموطنان اعلام می‌شود.

رضایی با بیان اینکه حمله سایبری را تکذیب می‌کنم، گفت: این اختلال نرم افزاری است اما مشخص نیست در کدام لایه اتفاق افتاده است.

وی تصریح کرد: سعی می‌شود سامانه سوخت رسانی به سرعت راه اندازی شود و پس از آن علت این اتفاق بررسی می‌شود، اکنون در حال راه اندازی جایگاه‌های سوخت با راهکارهای فنی هستیم و در روزهای آینده علت این مشکل مشخص خواهد شد.

مدیر سامانه هوشمند سوخت کشور گفت: مهم این است که جایگاه‌های سوخت اکنون راه اندازی شود، پس از پیدا شدن راهکار قطعی برای این کار نتیجه به هموطنان اعلام خواهد شد.

کد خبر 531367

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.