سازمان مدیریت صنعتی، مجری «جایزه ملی کیفیت ایران» شد

براساس فراخوان انجام شده توسط سازمان ملی استاندارد ایران و از میان متقاضیان، سازمان مدیریت صنعتی به‌عنوان مجری جایزه ملی کیفیت ایران انتخاب شد.

به گزارش ایمنا و به نقل از سازمان مدیریت صنعتی، با این انتخاب، سازمان مدیریت صنعتی بنا به سوابق و تجارب متعدد در طراحی و اجرای فرایندهای رتبه‌بندی و اعتباربخشی موظف شد تا نسبت به تجهیز گروه ارزیابان و مدرسان در قالب یک تفاهم‌نامه سه‌ساله با سازمان ملی استاندارد ایران، رتبه‌بندی و جایزه ملی کیفیت را اجرا کند.

این جایزه یکی از معتبرترین جوایز ملی با پشتوانه قانونی است که در قالب یک نظام‌نامه با مدل و روش‌شناسی ویژه به‌منظور ارزیابی کیفیت محصولات و خدمات اجرا می‌شود.

در جلسه هماهنگی اجرای جایزه ملی کیفیت ایران، با حضور «ابوالفضل کیانی بختیاری» مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی و «وحید مرندی‌مقدم» معاون ارزیابی کیفیت سازمان ملی استاندارد ایران، دو طرف بر کیفیت اجرا، حفظ برند و اعتبار هر دو سازمان و توسعه و تعالی این جایزه در سال‌های آینده تاکید کردند.

در این جلسه کیانی‌بختیاری تاکید کرد: سازمان مدیریت صنعتی اجرای جایزه ملی کیفیت را به‌عنوان مسؤولیت اجتماعی و در راستای مأموریت خود که کمک به توسعه ظرفیت مدیریت در کشور است، به عهده گرفته و با نهایت دقت و کیفیت آن را محقق می‌کند.

بر این اساس مقرر شد مراسم تجلیل از برگزیدگان جایزه ملی کیفیت در سطوح اهتمام، اشتهار و تندیس مقارن با ایام دهه فجر برگزار و از برندگان جایزه قدردانی به عمل آید.

کد خبر 531258

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.