توزیع خدمات در محلات خرم آباد باید یکسان باشد

عضو شورای اسلامی شهر خرم آباد گفت: برخی محلات از بدیهی‌ترین خدمات کمترین بهره را برده‌اند و تا حدودی محروم هستند که این مورد باید برطرف شود.

کرم نعمتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، یکی از بزرگ‌ترین معضلات خرم آباد در سه منطقه شهرداری را زمین‌های بایر و رها شده دانست و اظهار کرد: این زمین‌ها آثار مخربی از نظر بهداشتی، فرهنگی و اجتماعی به جای خواهد گذاشت که باید ساماندهی آنها به صورت جدی پیگیری شود.

وی با تاکید بر لزوم توجه به توسعه و رشد متوازن محلات شهر ادامه داد: با بررسی و کار کارشناسانه، نیازهای اصلی و اولویت‌دار مناطق سه گانه شناسایی و در راستای رفع آن اقدام می‌شود.

عضو شورای اسلامی شهر خرم آباد با بیان اینکه اعضای شورای ششم از ابتدای فعالیت خود در بین مردم محلات مختلف حضور یافته و اقدام به شنیدن مشکلات آن‌ها می‌کنند، اضافه کرد: ما وظیفه خود می‌دانیم که در قبال محبت و اعتمادی که مردم به ما داشته‌اند، برای رفع معضلات شهر تمام توان خود را بگذاریم.

وی به بازدید از محلات محروم در شهر اشاره و خاطرنشان کرد: برخی محلات از بدیهی‌ترین خدمات کمترین بهره را برده‌اند و تا حدودی محروم هستند که این مورد باید برطرف شود.

نعمتی ادامه داد: باید هر سه منطقه شهر از نظر توزیع امکانات خدماتی در شرایط یکسانی قرار بگیرند لذا شورای ششم توزیع متوازن خدمات و توجه به توسعه یکپارچه شهر را هدف خود قرار خواهد داد.

کد خبر 531252

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.