کریمی: تراکتور پتانسیل بالایی دارد/فوتبال ارزش به خطر انداختن جان مردم را ندارد

سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت: تمام این فوتبال به جان حتی یک نفر از مردم کشورمان هم نمی‌ارزد، تصمیم‌گیری در خصوص حضور هواداران در ورزشگاه‌ها برعهده ستاد مقابله با کرونا است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فیروز کریمی در نشست خبری بعد از بازی با صنعت نفت آبادان، اظهار کرد: بار فنی تیم به شکلی که می‌خواستم نبود، پتانسیل تیم ما خیلی بالاتر است؛ در بعضی از موارد توپ را از دست دادیم، اما بازی را از دست ندادیم و در طول ۹۰ دقیقه فقط یک بار بدن گلر ما زمین خورد.

وی ادامه داد: این پیروزی را تقدیم هواداران می‌کنم و امیدوارم با دعای خیر آنها پیروزی‌هایمان ادامه داشته باشد تا سرافراز باشیم.

سرمربی تیم فوتبال تراکتور در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا باشگاه تراکتور موافق حضور هواداران در ورزشگاه‌ها است؟، تصریح کرد: مردم کشورمان شعور بالایی دارند، ما هم مثل همه راضی نیستیم که به خاطر یک ورزش تعدادی از هموطنان را از دست بدهیم. تمام این فوتبال به جان حتی یک نفر از مردم کشورمان هم نمی‌ارزد، تصمیم‌گیری در خصوص حضور هواداران در ورزشگاه‌ها برعهده ستاد مقابله با کرونا است.

وی با بیان اینکه تراکتور بیشتر از تمامی تیم‌ها از نبود هوادارانش ضرر می‌کند، گفت: هواداران ما به عشق تیمشان به ورزشگاه می‌آیند و کاری با جایگاه حریف ندارند.

کریمی خاطرنشان کرد: به خاطر روح هواداران تمام تلاشمان را انجام می‌دهیم و امیدوارم با پایان یافتن کرونا، هواداران پرشورمان در ورزشگاه حضور یابند.

کد خبر 531221

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.