کشف جسد خانم وکیل در استخر باغ

کشف جسد خانم وکیل در استخر باغ، مادر قاتل ماهشهری دستگیر شد، نزاع منجر به قتل یک نوجوان، دختر ۱۲ ساله صیغه ۴۰ ساله داماد، قتل عام خانوادگی در تهران، فریب مردان تهرانی با نقشه‌های شیطانی را در بسته خبری ایمنا بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، زنی میانسال اظهار کرد: ۱۲ ساله بودم که به خواست پدر و مادر مرحومم، پای سفره عقد نشستم و زندگی مشترکم با «رحمت علی» را آغاز کردم. همسرم از همان روزهای اول زندگی مرا کتک می‌زد و توهین می‌کرد اما من در برابر همه رفتارهای خشن و پرخاشگری‌های همسرم سکوت می‌کردم تا از من رنجیده خاطر نشود.

وی ادامه داد: در حدود ۵۰ سال قبل ثبت محضری ازدواج آن هم در روستاها موضوع بسیار کم اهمیتی بود و کمتر افرادی به این گونه رسوم توجه می‌کردند. من هم از این امر مستثنا نبودم و تنها با قرائت صیغه دائم راهی خانه بخت شدم و دیگر هیچ گاه برای رسمی کردن این ازدواج اقدامی نکردم. حتی رحمت علی شناسنامه فرزندانم را نیز با رابطه و آشنا دریافت کرد.

این زن افزود: روزی برای احوال پرسی از آشنایان و بستگانمان به روستای محل تولدم در یکی از شهرهای خراسان رضوی رفته بودیم که همسایگانمان گفتند رحمت علی با زن جوانش که هم سن دخترت است برای اقامت چند روزه به اینجا آمده بود حتی آن زن درباره مالکیت این زمین و خانه روستایی از ما سوال کرد که پاسخ دادیم این ملک متعلق به همسر رحمت علی است! آن لحظه یقین پیدا کردم که همسرم تجدید فراش کرده است.

وی تصریح کرد: با این وجود رحمت علی همه چیز را کتمان می‌کرد تا اینکه دخترم نشانی محل سکونت آن زن جوان را پیدا کرد. وقتی همسرم متوجه شد به شدت عصبانی شده و با مشت و لگد به جانم افتاد به طوری که یک شب در بیمارستان بستری شدم. از آن روز به بعد ادعا می‌کرد مدت صیغه ما ۴۰ ساله بوده و اکنون به اتمام رسیده است.

او گفت: او با همین بهانه به خوشگذرانی می‌پرداخت و با زنان غریبه دیگری ارتباط داشت. او دیگر اعتیادش را نیز پنهان نکرده و به راحتی نزد فرزندانم به استعمال مواد مخدر می‌پرداخت. رفتارهای همسرم به جایی رسید که فرزندانم را از خانه بیرون انداخت و قصد داشت مرا نیز از خانه‌ام بیرون کند به طوری که دو تن از پسرانم وقتی به حال خودشان رها شدند در دام اعتیاد افتادند و اکنون همسرانشان نیز دادخواست طلاق داده‌اند.

این زن میانسال ادامه داد: در این شرایط من به دنبال مدارکی بودم که اثبات کند همسرم بدون اجازه من ازدواج کرده است و نفقه زندگی را نیز نمی‌پردازد اما وقتی وارد کلانتری شدم ناگهان هوویم را دیدم که برای اثبات ازدواجش با رحمت علی دست به دامان قانون شده بود.

مرگ ریحانه پارسا در استانبول

ریحانه پارسا بازیگر سابق زن جنجالی این روزهای شبکه‌های اجتماعی پس از مهاجرت ویدئوها و عکس‌های برهنه از خود را منتشر کرده و باعث حاشیه‌سازی‌های بسیاری از خود شده است. اخیراً اخباری مبنی بر فوت ریحانه پارسا در فضای مجازی منتشر شده است. قتل یا مرگ ریحانه پارسا واقعیت دارد؟

شنیده‌ها حاکی از آن است صبح امروز ریحانه پارسا در استامبول ترکیه به قتل رسید. همزمان برخی از اخبار از خودکشی ریحانه پارسا یا اوردوز او خبر می‌دهد!

کشف جسد خانم وکیل در استخر باغ

قاضی علی‌اکبر احمدی‌نژاد در خصوص فوت سعیده محمدی وکیل دادگستری در مشهد، اظهار کرد: در روز گذشته مورد فوتی حادثه‌ای مبنی بر فوت یک خانم در باغ اجاره‌ای گزارش شد و زمانی که نیروی انتظامی به محل وقوع حادثه رسیدند جسد را داخل استخر یافتند.

وی افزود: پس از بررسی‌های لازم آثار ضرب و جرح جنایت در بدن او مشاهده نشد. بررسی‌ها همچنان ادامه دارد و نتیجه نهایی منوط به کالبد شکافی و تحقیقات بیشتر است. هنوز جنایی بودن این اتفاق محرز نشده است و در قالب مرگ مشکوک گزارش شده است.

بازپرس ویژه قتل دادسرای عمومی و انقلاب مشهد گفت: هنوز زوایای پرونده و صحت و سقم آن مشخص نیست و موضوع تحت بررسی است.

فرزانه صفری وکیل دادگستری در مورد قتل همکارش مدعی شد سعیده قربانی یکی از موکلانش شده است و قاتل از مشهد متواری شده است.

مجتبی زاهدیان رئیس کانون وکلای خراسان تصریح کرد: قتل در جای دیگری رخ داده و عامل یا عاملان جنایت جسد را به حاشیه شهر مشهد منتقل و رها کرده‌اند.

وی ادامه داد: هنوز مشخص نیست که مقتول قربانی موکل یا مسائل خانوادگی شده است و انگیزه این جنایت هنوز مشخص نیست.

مادر قاتل ماهشهری دستگیر شد

سرهنگ رضا پاپی فرمانده انتظامی بندر ماهشهر اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک مورد درگیری و اختلاف خانوادگی منجر به قتل در فاز چهار بندر ماهشهر، بلافاصله مأموران کلانتری ۱۱ به محل اعزام شدند.

وی افزود: با حضور مأموران در محل مشخص شد خانمی با هویت معلوم و ساکن در آدرس اعلام شده با بدنی زخمی و خون‌آلود از منزل خارج شده، به زمین افتاده و فوت کرده است.

فرمانده انتظامی بندر ماهشهر علت قتل را اختلاف خانوادگی دانست و تصریح کرد: بلافاصله عوامل پلیس آگاهی، بازپرس و پزشکی قانونی در محل حاضر شدند که در تحقیقات اولیه مشخص شد مقتول پس از درگیری توسط مادرش مورد اصابت ضربات چاقو قرار گرفته و به قتل رسیده است.

سرهنگ پاپی افزود: همچنین در بررسی‌های اولیه مشخص شد قاتل از بیماری عصبی رنج می‌برد که با سرعت عمل مأموران، عامل این جنایت دستگیر و پرونده‌ای برای او تشکیل شد.

نزاع منجر به قتل یک نوجوان

سرهنگ محمدجواد آرامون سرپرست انتظامی شهرستان رفسنجان درباره قتل یک جوان اظهار کرد: وقوع نزاع دسته جمعی بین چند نفر طی دو شب گذشته به قتل یک جوان ۲۵ ساله انجامید و این جوان روز گذشته در بیمارستان جان باخت.

وی ادامه داد: ریشه این دعوا به یک سال قبل باز می‌گردد و در این درگیری دو جوان با چاقو یکدیگر را مصدوم کردند. حال یکی از آنان به دلیل اصابت چاقو به نزدیکی قلب وی، وخیم گزارش شد.

سرپرست انتظامی شهرستان رفسنجان تصریح کرد: این جوان به علت شدت جراحت‌ها طاقت نیاورد و صبح روز گذشته جان به جان آفرین تسلیم کرد افراد دخیل در این نزاع شناسایی شده و دستگیری آنان در دستور کار پلیس است.

قتل عام خانوادگی در تهران

پرونده دختر جوان که با همدستی پسر مورد علاقه‌اش و دوست او سه نفر را به قتل رسانده و اموالی از خانه مقتولان سرقت کرده بودند با صدور جلب به دادرسی به دادگاه ارسال شد. سیزدهم اسفند سال گذشته جسد زن میانسال ایرانی و شوهر افغانی او در حمام خانه‌شان در طبقه پنجم ساختمانی در بلوار ابوذر پیدا شد. این در حالی بود که در بازرسی خانه، آنها بقایای جسد دختر جوان خانواده را در بشکه اسیدی که در آنجا قرار داشت پیدا کردند.

شواهد نشان می‌داد ۴۰ روز از این جنایت گذشته و هیچ اثری از دختر دیگر خانواده نبود. این دختر اختلاف شدیدی با مادرش داشت. با کشف این سرنخ، دختر جوان تحت تعقیب قرار گرفت و بازداشت شد. با اعتراف او راز این جنایت فاش شد و دو مرد که همدست او بودند نیز بازداشت شدند.

متهمان روانه زندان شده و چند روز پیش برای آخرین دفاع به شعبه چهارم بازپرسی دادسرای جنایی تهران منتقل شدند. عامل اصلی این جنایت‌ها به بازپرس پرونده گفت: دختر خانواده و پسر مورد علاقه او نقشه این جنایت را طراحی کرده و گفتند بابت هر قتل هر کدام ۱۵۰ میلیون تومان به من می‌دهند. آن شب به عنوان میهمان به آن خانه رفتم. ابتدا با ضربه جام کریستال آن زن و شوهر را کشتم، دختر زن میانسال را با دارو بیهوش کردم و پس از خفه کردن او با سیم شارژر، جسد را در بشکه اسید انداختم.

دختر خانواده نیز در دفاع از خود گفت: با مادرم اختلاف داشتم و باعث شد از او کینه به دل بگیرم. دوربین‌های مداربسته خانه را قطع کردم تا صحنه قتل ضبط نشود. حتی بعد از قتل‌ها، شیرینی میان همسایه‌ها تقسیم کردم. سومین متهم پرونده هم مدعی شد که هدفشان فقط سرقت بوده و فکر نمی‌کرد که سه قتل رقم بخورد. والدین مرد افغان برای قاتل قصاص خواستند. پدر زن میانسال و دختر دیگر این زن، برای قاتل قصاص خواستند اما دختر مقتول را بخشیدند.

حبیب الله صادقی بازپرس شعبه چهارم دادسرای جنایی تهران اظهار کرد: پرونده متهمان با صدور جلب به دادرسی برای محاکمه به دادگاه کیفری استان تهران ارسال شد.

فریب مردان تهرانی با نقشه‌های شیطانی

سرهنگ کارآگاه علی کنجوریان معاون مبارزه با سرقت‌های خاص پلیس آگاهی تهران اظهار کرد: چند روز قبل مرد جوانی به اداره پنجم پلیس آگاهی رفت و از سرقت گوشی تلفن همراهش توسط راکبین موتورسیکلت با همدستی دختر جوانی شکایت کرد.

وی ادامه داد: شاکی زمانی که در مقابل افسر پرونده قرار گرفت، گفت: در اینستاگرام با دختر جوانی به نام ویدا آشنا شدم. دفعه دومی که برای دیدن ویدا به محل قرار در منطقه سرخ حصار رفتم، روی نیمکت پارک نشسته بودیم که ۲ پسر موتور سوار به سمت ما آمدند و با تهدید گوشی تلفن مرا سرقت کرده و با ویدا از محل متواری شدند.

معاون مبارزه با سرقت‌های خاص پلیس آگاهی تهران افزود: با شکایت مرد جوان تحقیقات برای دستگیری ویدا و همدستانش از سوی کارآگاهان اداره پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ آغاز شد و در ادامه بررسی‌ها کارآگاهان با شکایت‌های مشابه مواجه شدند.

وی تصریح کرد: شکایت‌هایی مشابه همه نشان از این داشت، دختری به نام ویدا با آنها در فضای مجازی آشنا شده و در دومین قرار ملاقات در منطقه سرخ حصار با همدستی دو موتورسوار نقشه سرقتشان را اجرا می‌کرد.

سرهنگ کنجوریان ادامه داد: در ادامه تحقیقات کارآگاهان اداره پنجم موفق به شناسایی ویدا و همدستانش شدند. با شناسایی هویت متهمان، مأموران وارد عمل شده و دختر جوان و یکی از همدستانش را بازداشت کردند.

وی افزود: ویدا در تحقیقات به جرم خود اعتراف کرد و گفت: در فضای مجازی سوژه‌ها را شناسایی کرده و پس از طرح دوستی آنها را به محل قرار می‌کشاندم. اوایل این کار را به تنهایی انجام می‌دادم و پس از دوستی با پدرام به همراه او و یکی از دوستانش سرقت‌ها را ادامه دادم. سوژه‌ها را به منطقه سرخ حصار کشانده و با تهدید چاقو گوشی‌ها را سرقت می‌کردیم.

کد خبر 531179

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.