شهردار: آرامستان سنندج صاحب سردخانه زیر صفر درجه شد

شهردار سنندج گفت: با اقدام خیرخواهانه یکی از شهروندان سنندجی، آرامستان بهشت محمدی این شهر به سردخانه زیر صفر درجه مجهز شد.

به گزارش ایمنا، سید انور رشیدی اظهار کرد: این فرد خیرخواه سنندجی که از کارکنان شهرداری سنندج نیز است با اهدا یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال وجه نقد اقدام به خریداری این سردخانه کرده است.

وی افزود: آقای ادیب ساعدموچشی از کارکنان سازمان آرامستان های شهرداری سنندج بوده و در دوران شیوع ویروس منحوس کرونا متأسفانه خواهر و پدر خود را از دست داده است.

شهردار سنندج خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه آرامستان بهشت محمدی فاقد سردخانه زیر صفر درجه بود و این کارمند خیراندیش به همراه خانواده تصمیم گرفته است که در راستای رفع این مشکل اقدام به خرید این سردخانه نموده و عملیات ساخت و نصب آن هم را اجرا کند.

رشیدی ادامه داد: این سردخانه ویژه نگهداری چهار جسد بوده و دارای چهار چرخ جهت سهولت در حمل و حرکت است که در جنب غسالخانه بهشت محمدی سنندج نصب خواهد شد.

شهردار سنندج تصریح کرد: کارکنان سازمان آرامستان های شهرداری سنندج در دو سال اخیر با وجود در معرض خطر ابتلاء به این ویروس با تمام توان در راه خدمت رسانی به شهروندان تلاش کرده‌اند و این اقدام کارمند این سازمان نیز بار دیگر مجاهدت این قشر را برای همگان نمایان کرد.

منبع: مهر

کد خبر 531037

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.