۸۳۰ آسیب دیده در ۲۹۳ حادثه امدادرسانی شدند

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان از امدادرسانی به ۸۳۰ آسیب دیده در ۲۹۳ حادثه به وسیله نجاتگران جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان در مهرماه امسال خبر داد.

داریوش کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص وضعیت امدادرسانی به آسیب دیده‌ها در حوادث مهرماه امسال، اظهار کرد: در طول ماه گذشته، پوشش امدادی ۲۹۳ حادثه توسط امدادگران این جمعیت انجام شده است.

وی افزود: در این مدت نجاتگران جمعیت هلال احمر استان اصفهان به ۸۳۰ حادثه دیده امدادرسانی کردند که از ۳۰۰ نجات یافته در این حوادث، ۱۰۳ نفر به صورت سرپایی تحت درمان قرار گرفته و ۱۹۷ نفر به مراکز درمانی منتقل شدند.

کریمی، تصریح کرد: برای امدادرسانی به این حوادث، ۹۰۴ نیروی عملیاتی در قالب ۳۴۰ تیم امدادی، عملیات امداد و نجات را با به‌کارگیری ۲۸۶ دستگاه آمبولانس انجام دادند.

وی خاطرنشان کرد: در این بازه زمانی ۱۷۳ مورد، حوادث جاده‌ای بوده است و امدادگران و نجاتگران هلال‌احمر این استان به طور میانگین در مدت زمان هفت دقیقه در محل حادثه حضور پیدا کرده‌اند و در این مدت ۳۳ عملیات رهاسازی توسط نیروهای این جمعیت انجام شده است.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اصفهان، گفت: هم استانی‌ها و هموطنان می‌توانند در صورت بروز هرگونه حادثه احتمالی بلافاصله با تلفن ۱۱۲ ندای امداد تماس بگیرند.

کد خبر 531030

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.