حذف سالانه ۱۰ هزار استعلام از ادارات شهرسازی مناطق ۱۵ گانه

معاون شهرسازی و معماری شهردار اصفهان با اشاره به آغاز نهضت مانع زدایی ارائه خدمات شهرسازی، گفت: با این اقدام سالانه ۱۰ هزار استعلام از ادارات شهرسازی مناطق پانزده گانه شهرداری اصفهان حذف می‌شود.

وحید مهدویان در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در راستای ساده سازی فرآیندها، تسریع در پاسخگویی و مانع زدایی در ارائه خدمات به شهروندان، از این پس متقاضیان دریافت انشعاب، نیازی به مراجعه به ادارات شهرسازی در شهرداری مناطق را ندارند.

وی افزود: تا قبل از این ابلاغ، کلیه متقاضیان دریافت انشعابات مکلف بودند، بعد از مراجعه به شرکت‌های گاز و آب و فاضلاب و..، استعلام خود را به اداره شهرسازی مناطق ارائه و پس از دریافت نوبت بازدید و در فرایندی متوسط دو هفته، پاسخ خود را به اداره عمران شهرداری ارائه و پس از بازدید مجدد واحد عمران، پاسخ را به شرکت مذکور ارائه کنند و بر اساس بررسی به عمل آمده، از زمان استعلام تا دریافت پاسخ، میانگین سه هفته زمان طول می‌کشید.

معاون شهرسازی و معماری شهردار اصفهان تصریح کرد: متعاقب این ابلاغ انجام شده و با توجه به حذف بخش اول از فرایند، زمان پاسخگویی به یک سوم کاهش خواهد یافت.

وی ادامه داد: این اقدام، آغاز نهضتی برای مانع زدایی ارائه خدمات شهرسازی است که در خصوص سایر فرایندهای پاسخگویی استمرار خواهد یافت به نحوی که متقاضیان اخذ خدمات از اداره شهرسازی مناطق، در کمترین زمان ممکن، بتوانند پاسخ خود را دریافت کنند.

کد خبر 530993

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.