ترکیب احتمالی ذوب‌آهن برابر استقلال

شاگردان تارتار در هفته دوم لیگ بیست و یکم، میزبان استقلال خواهند بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم‌های ذوب‌آهن و استقلال امروز از ساعت ۱۸‬ در هفته دوم لیگ برتر در اصفهان با یکدیگر دیدار خواهند کرد. این دو تیم در شرایطی مقابل یکدیگر قرار خواهند گرفت که هر دو به دنبال دومین برد خود در ادامه لیگ بیست و یکم هستند و باید دید کدامیک موفق به کسب امتیاز در فولادشهر خواهند شد.

فرعباسی درون دروازه

با توجه به محرومیت گردان، حبیب فرعباسی خرید جدید ذوبی ها در این دیدار به طور قطع درون دروازه گاندو ها می‌ایستد.

خط دفاع سبزپوشان

آرمان قاسمی، سید محمد قریشی، مسعود ابراهیم زاده و سجاد دانایی، چهار مدافع ذوب‌آهن در مصاف با استقلال هستند. قریشی و ابراهیم زاده از تیم سال گذشته ذوبی ها در جمع سبزپوشان مانده‌اند و قاسمی و دانایی بازیکنان تازه وارد تیم هستند که در خط دفاعی کار سختی برای اثبات خود به سرمربی دارند.

کمربند میانی

هافبک‌های ذوب‌آهن در بازی امشب، میلاد جهانی، محمد سلطانی مهر و سینا اسدبیگی هستند. سلطانی مهر و اسدبیگی دو هافبک جوان مهدی تارتار هستند که در خط میانی کار خواهند کرد. البته میلاد جهانی با تجربه می‌تواند کمک زیادی به خط میانی گاندو ها داشته باشد.

سه مهاجم در خط حمله

عارف رستمی، رضا خالقی فر و بابا محمدی مهاجمان سبزپوش در بازی با شاگردان مجیدی خواهند بود. توازن تجربه و جوانی در خط حمله سبزپوشان به چشم می‌خورد و باید دید در نهایت چه عملکردی از سه مهاجم تارتار ثبت خواهد شد.

ترکیب احتمالی ذوب‌آهن برابر استقلال

حبیب فرعباسی، آرمان قاسمی، سید محمد قریشی، مسعود ابراهیم زاده، سجاد دانایی، میلاد جهانی، محمد سلطانی مهر، سینا اسدبیگی، عارف رستمی، رضا خالقی فر و بابا محمدی

کد خبر 530964

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.