ترکیب احتمالی استقلال برابر ذوب آهن

شاگردان مجیدی در هفته دوم لیگ برتر امروز (دوشنبه) به مصاف ذوب آهن خواهند رفت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم‌های ذوب‌آهن و استقلال امشب از ساعت ۱۸ و در هفته دوم بیست و یکمین دوره لیگ برتر در اصفهان با یکدیگر دیدار خواهند کرد. این دو تیم در شرایطی مقابل یکدیگر قرار خواهند گرفت که ذوب آهن اصفهان در هفته اول رقابت‌ها توانست با گل دقایق پایانی سه امتیاز خوب را از خوزستان دشت کند و مهدی تارتار به نوعی علیرضا منصوریان را مغلوب تفکرات خود کرد. در طرف دیگر فرهاد مجیدی لیگ برتر را با برد برابر تیم تازه وارد هوادار شروع کرد. باید دید در مصاف تارتار و مجیدی کدامیک موفق خواهد بود.

حسینی درون دروازه

گلر استقلال در دومین بازی لیگ بیست و یکم، سید حسین حسینی خواهد بود. قطعاً در این لیگ شاهد رقابت تنگاتنگی بین حسینی و مظاهری برای قرار گرفتن در چارچوب دروازه شاهد خواهیم بود. احتمالاً کادر فنی در لیگ پیش رو از سیستم چرخشی استفاده می‌کند و تا زمانی که کسی اشتباه نکند جای خود را از دست نمی‌دهد. شانس حسینی در این زمینه بیشتر است.

بازی با سه دفاع

فرهاد مجیدی در غیاب عارف غلامی که به دلیل مصدومیت همچنان دور از میادین است با سه دفاع سیاوش یزدانی، محمد دانشگر و محمد حسین مرادمند راهی میدان می‌شود. به نظر می‌رسد مجیدی هنوز هم به بازی با سه دفاع اعتقاد دارد. البته در این خط مجیدی دو مدافع آماده دیگر یعنی روزبه چشمی و عارف آقاسی را در اختیار دارد.

کمربند میانی استقلال

احتمال می‌رود در وسط میدان، جعفر سلمانی، وریا غفوری، آرش رضاوند، امیر حسین حسین زاده و زبیر نیک نفس نفرات مجیدی برای این مسابقه باشند. مهدی مهدی پور در این مسابقه می‌تواند برابر تیم سابقش به میدان برود اما به نظر می‌رسد کادر فنی همچنان به نیک نفس اعتماد کرده است. این در حالی است که در نیمه دوم نیز به احتمال فراوان سبحان خاقانی به میدان خواهد آمد.

ارسلان در کنار قاسمی نژاد

به نظر می‌رسد امین قاسمی‌نژاد و ارسلان مطهری بازیکنان مورد نظر فرهاد مجیدی برای قرار گرفتن در خط حمله باشند. آرمان رمضانی نیز می‌تواند به عنوان جانشین مهاجمان استقلال به ترکیب آبی‌پوشان اضافه شود.

ترکیب احتمالی استقلال برابر ذوب آهن

سید حسین حسینی، سیاوش یزدانی، محمد حسین مرادمند، محمد دانشگر، آرش رضاوند، زبیر نیک نفس، وریا غفوری، جعفر سلمانی، امین قاسمی نژاد، امیرحسین حسین‌زاده و ارسلان مطهری

کد خبر 530963

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • عالی IR ۱۲:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۳
    3 0
    خوبه با این ترکیب
  • استقلالم IR ۱۴:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۳
    0 0
    استقلالم تو میتونی