با یک مدیریت خوب برنده بازی شدیم

بازیکن تیم والیبال سپاهان گفت: بازیکنان مس رفسنجان زحمت کشیدند و در مواقعی از بازی ما را تحت فشار قرار دادند، اما توانستیم بازی خوب آنها را خراب کنیم و سرویس‌هایی زدیم که موجب پیروزی ما شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امیر غفور پس از پیروزی سه بر یک مقابل مس رفسنجان، اظهار کرد: بازی نسبتاً خوبی بود، در ست آخر بازی برابری داشتیم ولی چند امتیاز عقب افتادیم که با یک مدیریت قوی امتیازها را جبران کردیم و پیروز شدیم. برای ما اهمیت دارد وقتی امتیاز بالا داریم آن را حفظ کنیم و زمانی که عقب هستیم بتوانیم امتیازها را جبران کنیم.

وی ادامه داد: فرهاد قائمی یک هفته است که به خاطر بیماری پدرش کنار ما نبوده ولی امروز برای بازی خود را به اصفهان رساند و تأثیر گذار هم بود که از طرف خودم و دیگر بازیکنان از او تشکر می‌کنم، امیدوارم پدر قائمی سلامتی خود را به دست آورد. علیرضا مباشری از ناحیه انگشت دست آسیب دیده و مدتی نمی‌تواند کنار تیم باشد که برای او هم آرزوی سلامتی می‌کنم و امیدوارم همه بازیکنان سالم باشند تا لیگ با کیفیتی داشته باشیم.

بازیکن تیم والیبال سپاهان با بیان اینکه مس رفسنجان تیم خوب و شایسته‌ای بود، تصریح کرد: بازیکنان مس رفسنجان زحمت کشیدند و در مواقعی از بازی ما را تحت فشار قرار دادند، اما توانستیم بازی خوب آنها را خراب کنیم و سرویس‌هایی زدیم که موجب پیروزی ما شد. در سال جدید تیم‌ها سریع‌تر از سال‌های قبل یارگیری انجام دادند که دو الی سه ماه قبل از لیگ تمرینات خود را به صورت منظم انجام دادند و با آمادگی کامل وارد لیگ شدند.

غفور در خصوص قهرمانی سپاهان در لیگ برتر والیبال، گفت: هدف ما قهرمانی است، چند تیم دیگر هم مدعی هستند که کار سختی داریم ولی تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم تا بهترین نتایج را بگیریم. امیدوارم هر تیمی شایسته است در آخر فصل قهرمان شود.

کد خبر 530935

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.