بازی اول را بردیم اما از داوری صدمه دیدیم/ دوست داریم سر وقت با پیکان بازی کنیم

سرمربی ذوب آهن درباره مصاف فردا این تیم برابر استقلال توضیحاتی را ارائه داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی تارتار در نشست خبری قبل از دیدار تیمش مقابل استقلال، اظهار کرد: بازی سخت و سنگین است برای هر دو تیم هفته اول را با برد پشت سر گذاشتند و با انگیزه وارد بازی می‌شوند. هر تیمی کمتر اشتباه کند می‌تواند برنده بازی باشد که امیدوارم آن تیم ما باشد. امیدوارم تیم برنده، تیم ما باشد.

وی افزود: تمرینات خوبی در طول هفته داشتیم و تاکتیک‌های مورد نظر را به بازیکنان انتقال داده‌ایم. امیدوارم با یک بازی هدف مند به نتیجه مطلوبمان برسیم.

سرمربی ذوب آهن در رابطه با تعویق مسابقه این تیم برابر پیکان در هفته سوم، تصریح کرد: دوست داشتیم بازی مان سر موقع با پیکان در هفته سوم انجام می‌شود. نامه را باشگاه سر موعد به مسئول مسابقات و امیدواریم این تعویق رخ ندهد و به موقع با پیکان بازی کنیم. اینکه با استقلال و بلافاصله با سپاهان که هر دو از تیم‌های خوب لیگ مان هستند بازی کنیم، کمی دور از عدالت است.

وی در خصوص در اختیار نداشتن بازیکنان جوانش برای تقابل با پیکان به خاطر حضور در تیم ملی امید، گفت: تمرکزمان کاملاً روی بازی فردا است و بعد از مسابقه در این باره صحبت کنیم.

تارتار در پاسخ به این سوال که آیا قصدی بر استفاده چرخشی از دروازبان ها دارد یا خیر، اظهار کرد: به چرخشی بودن دروازبان اعتقاد ندارم. سه- چهار دروازبان خوب داریم و هر کدام که در هر پشت بهتر عمل کنند، بیشتر بازی خواهند کرد.

سرمربی ذوب آهن در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم بازی خوبی را از هر دو تیم و ضمن احترام به تیم بزرگ استقلال برنده این مسابقه باشیم.

تکمیل می گردد…

کد خبر 530932

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.