تفحص از شهرداری تعویق طرح‌ها را به دنبال دارد

رییس شورای شهر آبادان گفت: تحقیق و تفحص از شهرداری آبادان در زمان کنونی مناسب نیست زیرا باعث به تعویق افتادن طرح‌های عمران شهری خواهد شد.

به گزارش ایمنا، قاسم بغلانی اظهار کرد: تحقیق و تفحص حق قانونی نمایندگان است ولی با توجه به انتخاب شهردار جدید اکنون زمان مناسبی برای اجرای آن نیست.

وی افزود: با اجرایی شدن تحقیق و تفحص در زمان کنونی برخی طرح‌های عمرانی متوقف می‌شوند که این مورد به سود شهر نیست.

رئیس شورای اسلامی شهر آبادان خاطرنشان کرد: از نمایندگان این شهرستان در مجلس شورای اسلامی درخواست می‌شود با توجه به نیاز شهر به اجرای طرح‌های عمرانی زمان دیگری را برای تحقیق و تفحص در نظر گیرند.

بغلانی تاکید کرد: تنها سه ماه از عمر شورای شهر آبادان گذشته و اگر در یک سال آینده عملکرد شهرداری و شورا مناسب نبود تحقیق و تفحص کلید بخورد.

حسین حمید پور، شهردار آبادان نیز در این خصوص گفت: به نظر رأی مجلس در خصوص تحقیق و تفحص از شهرداری آبادان احترام می‌گذاریم ولی امیدواریم در زمان بهتری این کار انجام شود.

وی اضافه کرد: اکنون باید ذهن و تلاش مجموعه شهرداری بر تحقیق و تفحص باشد و زمان برای خدمات رسانی به شهروندان از دست خواهد رفت ضمن اینکه امیدواریم این تحقیق و تفحص توسط کارشناسان نخبه انجام شود.

گفتنی است مجلس شورای اسلامی با درخواست یکی از نمایندگان مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی مبنی بر تحقیق و تفحص از شهرداری آبادان موافقت کرد.

منبع: ایرنا

کد خبر 530906

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.