عصرانه خبری شهرهای ایران در دوم آبان ماه

در این بسته خبری از تحویل اراضی شهرداری فردیس تا صدور ۷۰ میلیارد پروانه در کردستان و ساماندهی ناوگان حمل و نقل عمومی گرگان را بخوانید.

‌به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

بازدید میدانی از مسیر رودخانه کرج در شهر قدس

معاونین خدمات شهری مناطق ۲ و ۳ شهرداری قدس با توجه به نزدیک شدن به فصول پربارش سال و وقوع احتمالی سیلاب‌، از وضعیت مسیر رودخانه کرج در شهر قدس بازدید میدانی کردند.

تحویل ۴۰ هزار متر از اراضی شهرداری فردیس

محمدرضا آژیر، سرپرست شهرداری فردیس از تحویل قطعی ۳۵ قطعه زمین از اراضی واقع در جنوب بلوار اسکویی جنب پارک رضوانیه بنام شهرداری فردیس خبر داد.

ساماندهی ناوگان حمل و نقل عمومی، اولویت شهرداری گرگان

محمدرضا سبطی، شهردار گرگان گفت: با توجه به جمعیت و همچنین نیازهای شهرستان گرگان، هم‌اکنون وضعیت ناوگان حمل و نقل در حد مناسب و قابل قبولی قرار دارد و ساماندهی هرچه بیشتر این مجموعه از اولویت‌های شهرداری خواهد بود.

صدور ۷۰ میلیارد پروانه طی یک ماه گذشته در کردستان

سید انور رشیدی، شهردار سنندج گفت: طی یک ماه گذشته حدود ۳ میلیارد تومان صدور پروانه در استان کردستان انجام شده است.

برگزاری همایش پیاده روی خانواده در قزوین

همایش پیاده روی خانواده" به مناسبت گرامیداشت هفته وحدت و تربیت بدنی در بوستان ملی باراجین قزوین و به سمت مزار شهدای گمنام این شهر برگزار شد.

بساط دست فروشان فردیس برچیده می‌شود

محمدرضا آژیر، سرپرست شهرداری فردیس گفت: طرح ساماندهی دست فروشان با همکاری نیروی انتظامی در دو هفته آتی اجرا می‌شود.

نوسازی ۴ هزار و ۲۵۰ دستگاه تاکسی فرسوده

مرتضی ضامنی، مدیر عامل اتحادیه تاکسیرانی شهری کشوری گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون ۴۲۵۰ دستگاه تاکسی فرسوده نوسازی و تحویل متقاضیان شده است.

قفل توقف پروژه نیروگاه زباله سوز ساری شکسته شد

علیرضا سعیدی معاون حمل‌ونقل و امور زیر بنایی شهرداری ساری با بیان اینکه ماهانه بیش از ۴ میلیارد تومان صرف حمل و جابجایی زباله شهر می‌شود و این امر از مهم‌ترین دلایل برای ضرورت تسریع در اجرای پروژه نیروگاه زباله‌سوز است، گفت: سال ۹۱ قرارداد اجرای پروژه منعقد گردید اما کار اجرا به دلیل تعلل پیمانکار جز حدود سه سال به تأخیر افتاد و از سال ۹۴ کار آغاز شد.

کاهش ۲۷ درصدی صدور پروانه‌های ساختمانی نسبت به سال قبل

احسان نوذری، معاون شهرسازی شهرداری زرند از کاهش تعداد پروانه‌های ساختمانی در سال ۱۴۰۰ خبر داد و گفت: شهرداری زرند در شش ماهه اول سال جاری بیش از ۲۷ درصد کاهش در زمینه صدور پروانه را شاهد بوده است.

کد خبر 530898

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.