زلاتان هم گل زد هم گل به‌خودی

ستاره سوئدی میلان شب عجیبی را در رقابت تیمش برابر بولونیا پشت سر گذاشت.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از سی بی اس، زلاتان ابراهیموویچ هم برای تیم خودش و هم برای تیم حریف گلزنی کرد و در نهایت نیز روسونری موفق شد با پیروزی ۴-۲ موقتاً به صدر جدول رقابت‌های سری آ ایتالیا صعود کرده و منتظر نتیجه بازی ناپولی باشد.

میلانی‌ها ابتدا با دو گل در مسابقه پیش افتادند و حاشیه امن مناسبی را برای خود ایجاد کردند. با این حال پس از گذشت زمان مسابقه طی یک اشتباه، زلاتان دروازه تیم خودش را باز کرد تا به این ترتیب نتیجه بازی ۲-۱ شود. در ادامه بازیکنان بولونیا موفق شدند خیلی سریع به گل تساوی نیز برسند.

بدون شک اخراج بازیکن بولونیا تأثیر بسیاری زیادی در رقم خوردن نتیجه مسابقه داشت. میلان موفق شد در دقایق باقی مانده دو گل به ثمر برساند که اتفاقاً یکی از این گل‌ها را نیز زلاتان زد. شاگردان پیولی در نهایت موفق شدند در یک بازی دشوار با نتیجه ۴-۲ حریف خود را شکست دهند. استفانو پیولی پس از مسابقه اعتراف کرد که در مقاطعی از بازی احساس می‌کرد ممکن است نتیجه را واگذار کند.

در حالی که برخی از رسانه‌ها همچون بلیچرریپورت مدعی شده بودند گل به‌خودی زلاتان ابراهیموویچ مقابل بولونیا نخستین گل‌به‌خودی این بازیکن در دوران حرفه‌ای خود بوده، با این حال وی در دیدار ۱۶ اکتبر ۲۰۱۰ مقابل تیم کیه‌وو نیز تک‌گل شاگردان استفانو پیولی (سرمربی وقت کیه‌وو) را به اشتباه درون دروازه خودی قرار داده بود و نتیجتاً، زلاتان ایبرا تعداد گل به‌خودی های خود را به عدد دو رساند.

کد خبر 530846

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.