ستاره‌های تیم‌های مدعی در جمع برترین‌های هفته نخست

هفته نخست لیگ برتر فوتبال با درخشش تیم‌های مدعی به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، بیست و یکمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال از روز سه شنبه آغاز شد و طی این هفته همه مدعیان قهرمانی با پیروزی از زمین خارج شدند تا مشخص شود این فصل نیز رقابت تنگاتنگی برای کسب عنوان قهرمانی برپا است.

نتایج هفته نخست لیگ برتر به شرح زیر است:

نساجی یک- فجرسپاسی صفر

پیکان صفر- نفت مسجد سلیمان صفر

پدیده صفر- آلومینیوم صفر

سپاهان ۲- مس صفر

گل گهر ۴- تراکتور یک

استقلال یک- هوادار صفر

صنعت نفت آبادان صفر- ذوب آهن یک

فولاد یک- پرسپولیس ۳

مروری خواهیم داشت بر برترین‌های هفته نخست لیگ برتر:

بازی هفته: گل گهر ۴- تراکتور یک

پر گل ترین بازی هفته بین دو تیم مدعی گل گهر و تراکتور برگزار شد و در آن یک نتیجه غافلگیرکننده بدست آمد. گل گهر در دیداری که حتی می‌توانست بیش از ۴ گل هم به ثمر برساند تراکتور را از پیش رو برداشت و مقتدرانه به صدر جدول تکیه زد.

تیم هفته: گل گهر

گل گهر پیروز یکی از دیدارهای حساس هفته نخست بود، پیروزی که با ۴ گل به دست آمد و این تیم را در پایان هفته نخست به صدر جدول رساند.

سرمربی هفته: یحیی گل محمدی (پرسپولیس)

پرسپولیس در دیداری که نیمه نخست چندان درخشانی نداشت و فولاد بر بازی مسلط شده بود موفق شد با ارائه یک بازی متفاوت در نیمه دوم در نهایت با نتیجه ۳ بر یک از سد این تیم بگذرد و در این میان نمی‌توان نقش گل محمدی را نادیده گرفت. پرسپولیس با برد در این دیدار رکورد طولانی مدت شکست ناپذیری فولاد در خانه را شکست.

دروازه‌بان هفته: مسعود پورمحمد (نفت مسجد سلیمان)

دروازه‌بان نفت مسجد سلیمان در دیداری که تیمش با غایبان فراوان برابر پیکان برگزار می‌کند با چندین مهار خوب در طول بازی نقش بزرگی برای کسب تساوی و یک امتیاز برای تیمش داشت.

مدافع هفته: آرمان قاسمی (ذوب آهن)

در شبی که ذوب آهن ۳ امتیاز ارزشمند خارج از خانه را از آبادان به سوغات آورد، نمی‌توان نقش آرمان قاسمی، مدافع این تیم را در کنار دیگر بازیکنان نادیده گرفت.

هافبک هفته: سروش رفیعی (سپاهان)

سروش رفیعی که بهترین پاسور فصل گذشته لیگ برتر بود، عملکرد بسیار خوبی در برد ۲ بر صفر سپاهان برابر مس رفسنجان داشت و یک گل بسیار زیبا نیز چاشنی نمایشش قرار داد تا بهترین هافبک هفته لقب بگیرد.

مهاجم هفته: یونس شاکری (گل گهر)

نه به خاطر گلزنی، بلکه به خاطر ۲ پاس گلی که او در جریان پیروزی ۴ بر یک گل گهر برابر تراکتور داشت بهترین مهاجم هفته بود.

گل هفته: سروش رفیعی (سپاهان)

زیباترین گل هفته بدون شک قیچی برگردان سروش رفیعی به مس رفسنجان بود، رفیعی گل دوم سپاهان را روی ارسال زیرکانه اسماعیلی‌فر از مرکز محوطه جریمه با یک ضربه قیچی برگردان به ثمر رساند و برد تیمش را مسجل کرد.

کد خبر 530672

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.