کدامیک از کارمندان از فردا نمی‌توانند سر کار بروند؟

معاون نوسازی سازمان اداری و استخدامی کشور گفت: کارمندانی که در برابر تزریق واکسن مقاومت غیرموجه می‌کنند از ورود آنها به اداره از فردا جلوگیری خواهد شد.

به گزارش ایمنا علاءالدین رفیع‌زاده، اظهار کرد: از فردا در راستای ساماندهی حضور کارکنان و در عین حال حفظ سلامتی و ارائه خدمات مناسب به مردم بخشنامه جدید حضور کارکنان واکسینه شده اجرایی می‌شود.

وی افزود: بر اساس آمارهایی که ما داریم اکثر کارمندان واکسن کرونا تزریق کرده‌اند و افرادی که بدون دلیل موجه واکسن نزده‌اند. از آنها خواهش می‌کنیم در اولین فرصت این کار را انجام دهند. از دستگاه‌های اجرایی درخواست کردیم و از مدیران منابع انسانی دستگاه‌ها خواهش می‌کنم مدیریت کنند و کارمندان را واکسینه کنند.

معاون نوسازی سازمان اداری و استخدامی کشور تاکید کرد: با توجه به سیستم الکترونیک تعداد کارمندان واکسینه شده را می‌دانند و کارمندان فاقد واکسینه به مراکز راهنمایی کنند تا نسبت به تزریق واکسن اقدام کنند و اگر مقاومت وجود داشت از ورود آنها به سیستم اداری خودداری کنند.

وی ادامه داد: هم اکنون تمام کشور و کارمندان می‌توانند با ثبت اطلاعات در سامانه وزارت بهداشت کارت الکترونیک دریافت کنند، همان هم کفایت می‌کند تا بتوانند وارد ادارات شوند.

رفیع‌زاده گفت: این قانون در نیروهای مسلح اجرایی نمی‌شود و آنها استثنا هستند. در مورد بخش خصوصی هم افراد باید مانند بخشنامه سازمان اداری و استخدامی نسبت به واکسینه افراد زیر مجموعه خود اقدام کنند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

کد خبر 530632

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مخاطب IR ۱۰:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۱
    1 0
    فردا تعطیله