تعامل شهرداری و شرکت فولاد مبارکه منجر به تحولات خوب شهری می‌شود

مدیران مجتمع فولاد مبارکه با شهردار اصفهان، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان دیدار و گفت و کردند.

به گزارش ایمنا، علی قاسم‌زاده شهردار اصفهان در این دیدار با بیان اینکه مبدا هر تحولی جهان بینی، فهم و درک صحیح از مسائل است، اظهار کرد: نوع نگاه من با مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه بسیار شبیه به هم است، نوع نگاه به جذب سرمایه گذار، نگاه فرا استانی و فراملی است.

وی تصریح کرد: با اتفاقاتی که در کشور و استان افتاده و مقدماتی که فراهم آمده است دیگر بهانه‌ای برای کار نکردن وجود ندارد. باید از منیت‌ها عبور کرده و با یک نگاه بلند، افزایش سرمایه اجتماعی و اقتصادی نظام را دنبال و به سمت اتفاقات و تحولات خوب حرکت کنیم.

شهردار اصفهان ادامه داد: نکات و سرفصل‌های بسیار خوبی که در این جلسه مطرح شد می‌تواند دستمایه اولیه برای کارگروه مشترک همکاری میان شهرداری و شرکت فولاد مبارکه باشد تا از این همگرایی اتفاقات بسیار خوبی برای شهر و استان رقم بخورد.

وی با بیان اینکه اصفهان همواره در بسیاری از مسائل الگو بوده است، افزود: امیدوارم در همدلی و همگرایی نیز بتوانیم الگوی خوبی به کشور معرفی کنیم.

قاسم زاده گفت: زمانی که بحث منافع ملی و پاسداشت نظام در میان باشد مرزهای صنعت، اقتصاد و فرهنگ مرزهای قابل تعریفی نیست و همه اینها ارزشی است که باید از آن دفاع کرد.

شهردار اصفهان گفت: یک حقیقت واحد به نام نظام وجود دارد که باید همگی تلاش کنیم تا این نظام روز به روز قوی‌تر، بهتر و موفق‌تر عمل کند و مردمی که به دلیل شرایط این چندسال اخیر اندکی نگران شده‌اند به لطف خدا نگرانی آنها به دست مسئولان مؤمن برطرف شود.

تعامل شهرداری و شرکت فولاد مبارکه منجر به تحولات خوب شهری می‌شود

شهرداری آماده توسعه ورزشگاه نقش جهان است

محمد نور صالحی، رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان نیز در این دیدار با بیان اینکه بازدیدی از ورزشگاه نقش جهان داشتیم که اتفاقات بسیار خوبی را در آن مشاهده کردیم، اظهار کرد: مدیریت شهری آمادگی این را دارد تا ۳۰۰ هکتار زمینی که اطراف ورزشگاه نقش جهان از ابتدا در طرح وجود داشته را تملک کرده و تمام ساختمان‌هایی که در نقشه بوده است را احداث کند.

وی با بیان اینکه مشارکت شهرداری و باشگاه فولاد مبارکه سپاهان می‌تواند به گسترش و توسعه برند باشگاه سپاهان در کل شهر کمک کند، تصریح کرد: کمیته‌ای در این دوره شورا تحت عنوان آب و مناطق کم برخوردار تشکیل شده و هم افزایی‌های لازم در حال پیگیری است که می‌توان این کار را با همکاری کارخانه فولاد مبارکه برای کمک به موضوع آب استان ادامه داد.

تعامل شهرداری و شرکت فولاد مبارکه منجر به تحولات خوب شهری می‌شود

همسویی نیروهای نظام فرصتی تاریخی برای خدمت به مردم است

محمد یاسر طیب نیا، مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه نیز در این دیدار با بیان اینکه یک فرصت تاریخی برای همسویی نیروهای نظام به منظور انجام کارهای اجرایی به وجود آمده است، اظهار کرد: بر خلاف سنوات قبل امکان این همگرایی بین مجموعه‌های مختلف وجود دارد و این امیدواری به وجود آمده است که می‌توان به جمع بندی‌های مشترک رسید.

وی تصریح کرد: با همگرایی لازم به وجود آمده در ارکان مختلف نظام در صورتیکه همکاریهای لازم وجود داشته باشد، می‌توان اتفاقات بزرگی را رقم زد.

وی اضافه کرد: فصول مشترک همکاری شرکت فولاد مبارکه و شهرداری اصفهان شاید در حوزه‌های محدودی باشد، اما می‌توان با تعریف موارد و پروژه‌های مشترکی در حوزه‌های مختلف مانند حمل و نقل، ورزش، خدمات و … این همکاری‌ها را افزایش داد.

مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه ادامه داد: بحث‌های انتقال آب شاید به طور مستقیم به شهرداری ارتباطی نداشته باشد، اما می‌توان این روند را تغییر داد و اتفاقات خوبی را رقم زد. پروژه انتقال آب جز اولویت‌های شرکت فولاد مبارکه است و بسیار مصمم هستیم تا این پروژه با قدرت و سرعت بیشتری ادامه یابد.

وی تاکید کرد: در حوزه قطار شهری و بین شهری شرکت فولاد مبارکه همواره آمادگی خود را اعلام کرده اما یکسری موانع وجود دارد و بخش‌های دیگر لازم است تعهدات خود را انجام دهند، برای این کار لازم است کمیته‌های عملیاتی تشکیل شود تا موانع موجود برطرف شود.

طیب نیا با بیان اینکه بخش قابل توجهی از پرسنل شرکت در شهر اصفهان ساکن هستند و خدمات زیادی از شهر دریافت می‌کنند، افزود: می‌توان با تعریف پروژه‌های مشترک مختلف کوتاه مدت و بلندمدت خدمات فرهنگی و تفریحی و ورزشی به شهروندان و پرسنل فولاد مبارکه ارائه داد.

وی گفت: مدیرانی که در شهرداری حضور دارند هر یک از بهترین مدیران بوده و الگوهای حوزه‌های مربوط به خود هستند و شرکت فولاد مبارکه نیز آمادگی همکاری با مجموعه شهرداری را دارد.

تعامل شهرداری و شرکت فولاد مبارکه منجر به تحولات خوب شهری می‌شود

تعریف پروژه‌های مشترک ورزشی میان شهرداری و شرکت فولاد مبارکه

سید امیر سامع، عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر اصفهان نیز در ادامه این جلسه اظهار کرد: همه شهروندان اصفهانی با مجموعه فولاد مبارکه آشنا هستند، با توجه به ظرفیت‌های فنی و اقتصادی که مجموعه فولاد مبارکه دارد می‌توان کارهای بزرگی با همکاری این مجموعه انجام داد.

وی با بیان اینکه ظرفیت‌های بسیار خوبی برای همکاری میان شهرداری و مجموعه فولاد مبارکه برای پرداختن به موضوع ورزش وجود دارد، تصریح کرد: تجهیز محل‌های ورزشی روباز از جمله کارهایی است که از طریق آن و با تعریف پروژه‌های مشترک می‌توان اقدامات خوبی برای شهروندان انجام داد.

تعامل شهرداری و شرکت فولاد مبارکه منجر به تحولات خوب شهری می‌شود

سرریز خدمات توسعه فولاد مبارکه برای شهر اصفهان باشد

مصطفی نباتی نژاد، رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اصفهان نیز در ادامه این جلسه اظهار کرد: دغدغه‌های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی مشترکی میان شهرداری و مجموعه فولاد مبارکه وجود دارد که می‌توان با استفاده از این دغدغه‌های مشترک پروژه‌های بسیاری را برای شهروندان تعریف کرد.

وی با بیان اینکه توسعه فولاد مبارکه دیگر تنها به مجموعه خودش مربوط نمی‌شود و می‌تواند این توسعه به شهر سرریز شود، تصریح کرد: به طور مثال در بحث ورزش، باشگاه سپاهان قبل از اینکه متعلق به شرکت فولاد مبارکه باشد متعلق به مردم اصفهان و دارای یک سرمایه اجتماعی است. سهامداران این باشگاه می‌توانند مردم و نهادهای اجتماعی در قبال توسعه‌ای که می‌دهند نیز باشند.

وی گفت: در بحث سرمایه گذاری‌های شهری یکی از برنامه‌های شهردار اصفهان چند برابر کردن ظرفیت مشارکتی بودجه بود. یکی از بخش‌هایی که در این خصوص اهلیت و تخصص لازم را دارد مجموعه شرکت‌های اقماری ذیل مجتمع فولاد بسته به مسئولیت‌هایی که دارد، است و می‌تواند در حوزه‌های مختلف به شهرداری کمک کند.

تعامل شهرداری و شرکت فولاد مبارکه منجر به تحولات خوب شهری می‌شود

همکاری شهرداری و فولاد در پروژه‌های عمرانی و حمل و نقلی

ایرج مظفر، معاون عمران شهری شهردار اصفهان نیز در ادامه این جلسه اظهار کرد: برای پروژه‌های عمرانی موجود در شهر مانند حلقه حفاظتی شهر اصفهان، قطار شهری، مرکز همایش‌ها و … می‌توان همکاری‌های لازم را با فولاد مبارکه داشته باشیم.

وی افزود: این تعاملات می‌تواند ظرفیت‌های مختلف اصفهان را به ویژه در بحث‌های حمل و نقلی توسعه و ارتقا دهد.

کد خبر 530514

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.