گل گهر ۴ _ تراکتور ۱/ یاران قلعه نویی در قامت مدعی ظاهر شدند

تیم فوتبال تراکتور در هفته اول رقابت های لیگ برتر فوتبال به مصاف گل گهر رفت که با نتیجه چهار بر یک از این تیم شکست خورد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امروز چهارشنبه _ ۲۸ مهر ماه_ تیم فوتبال تراکتور در اولین بازی خود در لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۶ میهمان تیم فوتبال گل گهر سیرجان بود که با نتیجه چهار بر یک به سود گل گهر تمام شد.

دیدار تیم‌های گل گهر سیرجان و تراکتور تبریز

ورزشگاه: سردار شهید سلیمانی

داوران: محمد رضا اکبریان، محسن سلطانی، مهدی سیفی، شبیر بهروزی و حیدر شکور.

بازیکنان تراکتور: محمدرضا اخباری، سعید ایران‌خواه، ابوالفضل رزاق‌پور، بهزاد سلامی، محمد مسلمی پور، اکبر ایمانی، سامان نریمان جهان، پیمان بابایی، سعید واسعی، علی فتحی و محمد عباس زاده.

سرمربی تراکتور: فیروز کریمی

بازیکنان گل گهر: محسن فروزان، مسیح زاهدی، علیرضا آرتا، میلاد زکی پور، مهدی تیکدری، امین پور علی، علیرضا علیزاده، نوید عاشوری، سعید صادقی، مرتضی تبریزی و یونس شاکری.

سرمربی گل گهر: امیر قلعه نویی

کارت زرد:

گل گهر: علیرضا علیزاده (دقیقه ۳۵)، مسیح زاهدی (دقیقه ۸۳)، یونس شاکری (دقیقه ۸۹)، شایان مصلح (دقیقه ۷۰)

تراکتور: بهزاد اسلامی (دقیقه ۹۱)

کارت قرمز: _

گل‌ها:

گل گهر: امین پورعلی (دقیقه ۱۲)، سعید صادقی (دقیقه ۱۶و ۳۸)، مرتضی تبریزی (دقیقه ۲۱)

تراکتور: محمد عباس زاده (دقیقه ۸۳)

شرح بازی:

تیم فوتبال گل گهر قلعه نویی، سعید الهویی و آرمین سهرابیان را به دلیل محرومیت روی نیمکت ندارد. بازیکنان گل گهر بازی را خوب آغاز کردند و در دقیقه ۱۲ توسط امین پورعلی به گل رسیدند، زمان زیادی از گل اول این تیم نگذشته بود که در دقایق ۱۶ و ۲۱ هم توسط سعید صادقی و مرتضی تبریزی به گل رسیدند تا سه بر صفر از تراکتور پیش بیفتند و با خیالی راحت تر بازی کنند. مدافعین تراکتور در این بازی عملکردی ضعیفی دارند و در دقیقه ۳۷ توپی دیگر توسط صادقی وارد دروازه تراکتور شد. داور دو دقیقه وقت اضافه برای نیمه اول در نظر گرفت که در نهایت این نیمه با پیروزی چهار بر صفر گل گهر به پایان رسید.

تراکتور نیمه دوم را بهتر شروع کرده است و بازیکنان این تیم موقعیت گلزنی ایجاد می‌کنند. بیشتر ضربات نهایی بازیکنان گل گهر از بالای دروازه به بیرون می‌رود، دو تیم در این نیمه برای رسیدن به گل تلاش می‌کنند. در دقیقه ۸۳ یک پنالتی برای تراکتور گرفته شد که عباس زاده این توپ را به گل تبدیل کرد. داور سه دقیقه وقت اضافه برای نیمه دوم در نظر گرفت که در نهایت بازی با نتیجه چهار بر یک به سود گل گهر تمام شد.

دقایق حساس:

دقیقه ۱۰: بازیکنان تراکتور روی یک ضد حمله موقعیت به دست آوردند که شوت پیمان بابایی را فروزان با عکس‌العملی خوب گرفت.

دقیقه ۴۶: ضربه سعید صادقی از بالای دروازه تراکتور به بیرون رفت.

دقیقه ۴۸: علی فتحی با یک حرکت زیبا وارد محوطه جریمه گل گهر شد که شوت این بازیکن را محسن فروزان دفع کرد.

دقیقه ۵۴: سعید صادقی در موقعیت تک به تک با اخباری قرار گرفت که این دروازه‌بان اجازه نداد توپ صادقی وارد دروازه تراکتور شود.

دقیقه ۶۴: ضربه سعید صادقی با اختلاف کم از بالای دروازه تراکتور به اوت رفت.

دقیقه ۶۸: بازیکنان تراکتور روی یک کار تیمی به دروازه گل گهر رسیدند که ضربه اکبر ایمانی به بیرون رفت.

دقیقه ۷۴: اکبر ایمانی اشتباهی در میانه‌های میدان انجام داد که باعث شد بازیکن گل گهر در موقعیت تک به تک با اخباری قرار بگیرد ولی این دروازه‌بان اجازه باز شدن دروازه‌اش را نداد.

دقیقه ۷۶: شوت مهدی تیکدری از بالای دروازه تراکتور با اختلاف کم رد شد.

شرح گل:

دقیقه ۱۲: مهدی تیکدری پاسی به امین پور علی داد که این بازیکن در موقعیت تک به تک با اخباری قرار گرفت و توپ را از بین پاهای او وارد دروازه تراکتور کرد.

دقیقه ۱۶: ضربه سعید صادقی از پشت محوطه تراکتور به بهزاد سلامی برخورد کرد و با تغییر جهتی که داد وارد دروازه اخباری شد.

دقیقه ۲۱: بازیکن گل گهر از بین سه بازیکن تراکتور در محوطه جریمه این تیم پاسی به تبریزی داد که این بازیکن هم با ضربه‌ای دقیق برای سومین بار دروازه تراکتور را باز کرد.

دقیقه ۳۷: بازیکن گل گهر روی یک توپ‌گیری به دروازه تراکتور نزدیک شد که توپ را برای شاکری فرستاد این بازیکن هم پس از جای گذاشتن اخباری توپ را روی دروازه تراکتور ارسال کرد و سعید صادقی با یک ضربه سر توپ را وارد دروازه اخباری کرد.

دقیقه ۸۵: محمد عباس زاده از روی نقطه پنالتی دروازه گل گهر را باز کرد.

کد خبر 530252

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.