آذین‌بندی و فضا آرایی مشهد الرضا

معاون خدمات شهری شهردار مشهد از فضا آرایی، آذین‌بندی و زیباسازی کلانشهر مشهد، همزمان با آغاز هفته وحدت خبر داد.

مهدی یعقوبی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده در سطح مناطق ۱۳ گانه مشهد، اقدامات گسترده‌ای در زمینه فضا آرایی، زیباسازی و آذین بندی شهر در هفته وحدت صورت گرفته و تلاش شده است تا خدمات مناسبی به زائران و مجاوران حریم رضوی ارائه شود.

وی ادامه داد: در همین راستا و با توجه به حضور زائران و مجاوران در بارگاه نورانی امام رضا (ع)، بیش از دو میلیون متر طول از جداول سطح شهر با اولویت معابر منتهی به حرم مطهر، یک هزار و ۴۳۷ ایستگاه اتوبوس در محدوده حرم رضوی و کلیه معابر منتهی به حرم مطهر به صورت مکرر توسط بیش از سه هزار نفر نیروی کارگری تنظیف و شستشو می‌شود.

معاون شهردار مشهد تصریح کرد: در راستای منظرسازی و فضا آرایی محیط شهری نیز اقدامات گسترده‌ای انجام شده که از آن جمله می‌توان به اکران ۳۴ المان شمسه ویژه تبریک هفته وحدت، اکران ۱۵۰ المان نوری خورشیدی تبریک هفته وحدت، رفع نقص و روشن کردن ریسه‌های چراغانی در سطح شهر به طول بیش از ۲۳۱ کیلومتر و جانمایی و نصب بیش از ۳۴۰ سازه اکران تبلیغات مذهبی در سطح مناطق ۱۳ گانه شهر مشهد اشاره کرد.

وی ادامه داد: در این ایام ۹۰۰ چشمه سرویس بهداشتی عمومی به صورت شبانه روزی آماده ارائه خدمت به زائران و مجاوران هستند و با هماهنگی صورت گرفته با هیئت امنای برخی از مساجد اطراف حرم مطهر رضوی، حدود ۸۰۰ چشمه سرویس بهداشتی دیگر نیز با افزایش ساعت خدمات دهی به زائران و مجاوران، فعال خواهد بود.

یعقوبی افزود: با هماهنگی‌های انجام شده، بالغ بر ۶۰ سقاخانه و ۴۱۲ آب‌سردکن نیز به صورت کامل رفع نقص و فعال شده و به منظور رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، به صورت مکرر شستشو و ضد عفونی می‌شود.

کد خبر 530165

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.