انتشار فراخوان طراحی المان‌های شهری آمل

عضو شورای اسلامی شهر آمل از اراده این شورا برای بازگشایی گره تعریض خیابان امام رضا(ع) و انتشار فراخوان طراحی المان‌های شهری ‏خبر داد.‏

به گزارش خبرنگار ایمنا، فرزین محمودی پاتی در جلسه کمیسیون تملکات شورای اسلامی شهر آمل اظهار کرد: شورای شهر تا آنجایی که در توان مدیریت شهری است برای تعریض خیابان امام رضا (ع) اقدام خواهد کرد.

وی با بیان اینکه اراده بر این است تا گره‌ای از تعریض این خیابان باز شود، افزود: با توجه به افزایش قیمت‌ها و نبود پول نقد و همچنین املاکی که در اختیار شهرداری است، تهاتر بهترین راهکار برای بازگشایی گره تعریض است.

رئیس کمیسیون فنی و شهرسازی شورای اسلامی شهر آمل تصریح کرد: این جلسه با محوریت بررسی تعریض واحدهای تجاری جنب رضوان ۲۴، بین رضوان ۱۸ و ۲۰، رضوان ۴۵ و نبش کوچه یگانه برگزار شده است.

وی گفت: به زودی فراخوان طراحی المان‌های شهری از جمله میادین ۱۷ شهریور، شهیدان محمدزاده، حضرت ابوالفضل (ع) و تقاطع بلوار بسیج و لاله ۴۶ منتشر می‌شود.

محمودی پاتی خاطرنشان کرد: المان‌های شهری می‌تواند به عنوان یکی از عناصر مؤثر در ایجاد احساس تعلق به مکان و سرزندگی و ایجاد روابط عاطفی افراد با فضاهای شهری و به تبع آن ارتقا سرزندگی و پویایی این گونه فضاها نقش بسزایی ایفا کند.

وی اضافه کرد: امروزه کیفیت و جذابیت فضاهای عمومی شهر یکی از مهمترین معیارهای توسعه یافتگی تلقی می‌شود و با توجه به اینکه یکی از مهمترین جاذبه‌های فضاهای شهری نصب المان‌ها در است به همین منظور این اقدامات در زمینه بهبود سیما و منظر شهری در راستای افزایش نشاط و پویایی اجتماعی شهروندان در دستور کار خواهد بود.

کد خبر 530142

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.