تعامل با شهروندان رمز موفقیت شهرداری است/تعریف پروژه‌ها به درستی انجام شود

شهردار جدید گرگان گفت: تعامل با شهروندان رمز موفقیت شهرداری است و باید تلاش کنیم تا اعتماد شهروندان را جلب کنیم لذا باید در حوزه مالی با دقت بیشتری عمل کرده و توسعه متوازن شهری و توجه به محلات کم درآمد را در اولویت خود قرار دهیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدرضا سبطی امروز (چهارشنبه) در آئین تودیع و معارفه شهردار گرگان با اشاره به شرایط سخت اقتصادی کشور، اظهار کرد: در این شرایط سخت اقتصادی، شهرداری‌ها نیز دچار مشکل شده‌اند لذا باید برای هزینه کاهش یابد تا درآمدهای شهرداری پاسخگو باشد.

وی با تاکید بر اینکه نظم اداری و شهری بسیار مهم است، افزود: بدین منظور باید مانع‌زدایی در نظامات اداری شهر اتفاق بیفتد زمینه برای صدور سریع پروانه فراهم شود.

شهردار گرگان با اشاره به لزوم شفافیت، نوآوری و تحول اداری، گفت: تعریف پروژه‌ها و مکان سنجی آنها باید به درستی انجام شود تا پول بیت‌المال اسراف نشود و در این راستا پروژه‌های شهر باید کارشناسانه و برای آینده شهر مفید باشد.

وی با اشاره به پروژه‌های شاخص شهرداری گرگان، ادامه داد: عملیاتی کردن پروژه تله کابین و شهربازی خواست مردم است و برای پیشبرد آن باید با دستگاه‌های دیگر تعامل داشته باشیم.

سبطی تاکید کرد: تعامل با شهروندان رمز موفقیت شهرداری است و باید تلاش کنیم تا اعتماد شهروندان را جلب کنیم لذا باید در حوزه مالی با دقت بیشتری عمل کرده و توسعه متوازن شهری و توجه به محلات کم درآمد را در اولویت خود قرار دهیم.

به گزارش ایمنا، در این آئین از تلاش «عبدالرضا دادبود» ر این دوره گذشته مدیریت شهری تقدیر و «محمدرضا سبطی» به عنوان شهردار جدید این شهردار انتخاب شد.

کد خبر 530126

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.